Gå til innhold

Uncharted 2 - Generell diskusjon og informasjon


- FuzioN

Uncharted 2!  

  1. 1. Skal du ha spillet?

    • Ja, på release date!
      107
    • Ja, etter hvert.
      55
    • Tja, spørs hva annmeldelser sier.
      20
    • NEI!
      12
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

    • Ja
      165
    • Tja, kanskje
      23
    • Nei
      6
  3. 3. Hva håper du på?

    • Lengre spilletid
      98
    • Multiplayer
      22
    • Mer variasjon
      74


Anbefalte innlegg

For all del, spillet er meget bra så langt, men nå er jeg altså i gang med det *spoiler*monster jaaaalllllet igjen*/spoiler*, skuffet.

 

Er det andre som har opplevd "sette seg fast" bugs? To ganger har jeg satt meg fast slik at eneste løsning er å starte forrige checkpoint om igjen, utrolig irriterende. Den ene gangen var *spoiler*når man første gang møtte helikopteret i det hotellet, satte meg fast mellom ei potteplante og en sofa, den andre gangen var når jeg måtte drasse på han skadeskutte reporteren/fotgrafen, da ramlet det faktisk masse stein ned foran den siste porten man skal igjenom, klin umulig å komme seg over disse og gjennom porten med han på slep :angry: */spoiler*

 

Ja jeg veit, jeg er en grinebiter som henger meg for mye opp i det negative ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke opplevd å sette meg fast, jeg har derimot opplevd at spillet har fryst midt i historiedelen tre ganger. Det er mulig jeg ikke har lastet ned den oppdateringen som fikser Uncharted 1, er det mulig at 3.0 påvirker U2 også?

 

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=uncharteddf&thread.id=66871&view=by_date_ascending&page=1

 

Etter å ha lest over litt så virker det som at siden Uncharted 2 kjører full guffe så blir noen PS3'er for varme.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

 

 

De monstrene som noen kalte det får,det var ikke noe monstre...det var bare at når de spiser de resin,så blir de på en måte som monstre. La oss ta RE zombier ,de ble smittet av T-virus og disse folkene ble smittet av resin som gjore de som forbanna sterke aper :p

 

 

 

Altså monstre

 

Jaha i følget lazarevic er de ikke monstre :p,men vi kan vel si det

 

Lenke til kommentar

Angåande story klarte dei tydeligvis ikkje å unngå det same eg hata med det første spelet:

 

 

Zombies/monster/supernatural/whatever fiendar

 

 

Elles er spelet heilt nydelig både grafisk og på lydsida. Cut scenes er noko av det beste eg har sett, uansett plattform.

 

Derimot er det som enkelte har påpeikt litt irriterande at Nate i enkelte tilfelle kan hoppe 10 meter fordi det er rett veg, medan han ikkje klarer å hoppe over 30 cm høg kant/grein fordi det er feil veg. Skjønar at dei må "blokkere" speleområdet på ein eller annan måte, men enkelte gonger vart det litt irriterande.

 

Eg opplevde også at spelet hengte seg to gonger, ein gong rundt kapittel seks, ein annan gong i kapittel 25. Første gong var rett etter at eg hadde skrudd på PS3-en, sistnevnte var etter eit par timars speling. Er tydeligvis berre tilfeldig. Eg opplevde også at Nate hoppa ned frå ein kant der det stod nokon. Då vart eg ståande fast i om lag 10 sekund før eg plutselig døydde. Eit par andre meir eller mindre irriterande bugs støtte eg på undervegs, men ein kan vel ikkje forvente eit heilt feilfritt spel.

 

Total sett er det uansett eit veldig bra spel. Ein veldig sterk åtter, kanskje ein ni. Uansett eit av dei beste spela så langt i år totalt sett. Og grafikken er det ingen som kan overgå så langt. Endeleg eit spel som ikkje er brunt og kjedeleg! (next gen filter, anyone? ^_^)

Lenke til kommentar

Alt i alt veldig fornøyd begynner å dra seg mot slutten her for meg. Aldri kommet inn i den stemmninga jeg gjorde med 1ern da, der dro jeg igjennom hele på en kveld, har gått 6 dager nå og jeg er ikke ferdig. vet ikke hva det er, alt er drit bra, men gir meg ikke feelinga. Fortsatt verdt pengene:)

Lenke til kommentar

For min del ble det litt i overkant mye skyting i det første spillet, men det ser ut til at de fleste ikke har problemer med dette så det er kanskje bare ikke helt min type spill. Ikke at jeg synes det er "dårlig". Fantastisk presentasjon og nydelige omgivelser, men personlig hadde jeg kanskje ønsket at de hadde utviklet adventure delen litt mer.

 

Er Among Thieves noe merkbart annerledes på dette punktet?

Lenke til kommentar

For min del ble det litt i overkant mye skyting i det første spillet, men det ser ut til at de fleste ikke har problemer med dette så det er kanskje bare ikke helt min type spill. Ikke at jeg synes det er "dårlig". Fantastisk presentasjon og nydelige omgivelser, men personlig hadde jeg kanskje ønsket at de hadde utviklet adventure delen litt mer.

 

Er Among Thieves noe merkbart annerledes på dette punktet?

 

Ja er jo en del skyting her også, men vil si de har fått med noen fantastiske adventure sekvenser som varer en stund og heller skaper mer stemmning og oppbyggning enn noe annet=) så er helt klart på disse punktene:)

Lenke til kommentar

For min del ble det litt i overkant mye skyting i det første spillet, men det ser ut til at de fleste ikke har problemer med dette så det er kanskje bare ikke helt min type spill. Ikke at jeg synes det er "dårlig". Fantastisk presentasjon og nydelige omgivelser, men personlig hadde jeg kanskje ønsket at de hadde utviklet adventure delen litt mer.

 

Er Among Thieves noe merkbart annerledes på dette punktet?

 

Det er mer skyting, men skytingen er utrolig mye gøyere på 2eren spør du meg.

Lenke til kommentar

Positiv skyting mener jeg :), men ikke kall UC2 "gEars Of War light versjon" ja i blod så er det light, men grafikken, storyen, fysikken osv flotteste man har sett.

Her får man alt på gullfat, beste grafikk på konsoller idag, humor som sitter, animasjoner som er helt ubeskrivelig, cutscene holder høyeste standaren jeg har sett!! Fysikken er også imponerende..

 

Jeg lever ihvertfall meg inn hele veien og det er vanskeligt å legge fra spillet når man spiller det mye!

 

Har spilt Uncharted 2 40 timer siden jeg fikk det på onsdag, har aldri spilt så mye på så kort tid før. Ingen pc/360/Wii/PS2/gamecube/xbox spill har ikke vært i nærheten å holde meg i sjakk...

Lenke til kommentar

Viktige spørsmål, jeg har nettopp begynt å spille uncharted 1 og har greid første tempel og litt til. Spørsmålene er som følger; er det like mye skyting i uncharted 2 som i 1'ern? Og er den like gjennomsnittlig og sjeleløs?

 

Allerede nå har kameraten jeg har lånt det med skremt meg litt med å fortelle at jeg har mye skyting i vente som jeg sannsynligvis kun kommer til å tvinge meg gjennom fordi jeg likte alt det andre ved spillet så godt.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde jo forsåvidt multiplayer demoen, så om skytingen er som i den skal jeg vel overleve. Synes alikevel det er synd at slike konsepter koker bort i action. Den beste sekvensen i Drake's Fortune synes jeg var gravkammeret helt i starten med han partneren. Da skytingen begynte følte jeg at jeg måtte presse meg igjennom framfor å ha det gøy. Ganske dårlig kontroll, billige "bakholdsangrep" for annenhvert skritt, og fiender som tålte opptil flere skudd tross i at de gikk i helsetrøyer og shorts hele gjengen. Samtidig var ikke den kunstige intelligensen deres akkurat noe å rope hurra for.

 

Jeg blir nok alikevel å prøve Among Thieves, og så om ikke annet nyte utsiktene B)

Lenke til kommentar

Dette spillet gir meg så mye. Det er en god blanding av film - spill. Men de har smeltet disse to elementene så nydelig sammen. Grafikken er noe av det beste jeg har sett på en konsoll. Snakk om perle!

 

Gameplayet er spennende og avslappende samtidig. Kan med hånd på hjerte si at det er lenge siden et spill har gitt meg denne god følelsen. Sist jeg fikk den så var det Gears Of War 1 til Xbox360.

 

Dette spillet overgår alt. Å jeg kan si meg enig som en annen sa her. Du blir så revet med at du spiller og spiller til du innser hvor mye du har spilt :p

 

Dette skal spilles en gang til på den vanskeligste graden. æ glæ mæ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...