Gå til innhold

Sist kjøpte spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Her var tråden jeg lette etter igår :o Mente jeg hadde skrevet her for noen mnd siden, men fant ut at det var på gamle gamer.no sitt forum (nåværende spillverket) jaja, poster innlegget mitt derifra som viser siste 4 mnd kjøp :whistle:

 

PS3: RE 5, Tom Clancy: Double Agent, Batman: Arkham Asylum,

Ratchet & Clank: Tools of Destruction, BlazBlue: Calamity Trigger

X360: Mass Effect, Tales of Vesperia

Kjøpte PS2 forrige fredag, hittil har jeg skaffet meg: Gran Turismo 3 A-Spec, Fahrenheit,

The Bouncer, Devil May Cry 1, 2 og 3, Persona 3 og 4, Zone of The Enders, FF XII

Wii: Wii Sports Resort inkl MotionPlus, Virtual Console - The Legend of Zelda (NES),

The Legend of Zelda: A Link To The Past (SNES), Super Metroid (SNES)

 

Alle PS2 spillene er kjøpt brukt på Gamestop (minus Persona 3 & 4), alle andre er kjøpt nye fra Gamezone.no & Absoluttspill.no

Husker ikke pris på noen av de =P

Leste i førsteposten at man skulle skrive hva man syns om spillene, men som du ser (mange spill), så ender jeg opp med å skrive en bok ;)

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Typ... Counter strike, noen år sia, Team fortress2 når betaen kom ut.. Ellers koser jeg meg :>

 

EDIT: Det stemmer jo ikke, kjøpte Guitar Hero i sommer til Wii :D

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Dawn of War 2 til PC. Retailversjon, that is. Ble rimelig forelsket i gamle Dawn of War etter at jeg impulskjøpte det på Steam for nesten ingenting som en weekend deal, og det jeg fikk høre om DoW2 - hvordan de hadde byttet ut basebygging med lette RPG-elementer og fokuserte enda mer på RTT - gjorde at jeg ikke engang klarte å vente til jeg hadde fullført det første spillet. Fremdeles forelsket! 8D

Lenke til kommentar

Demon's Soul Deluxe Edition og Muramasa: The Demon Blade og Kingdom Hearts 358/2 Days.

Edit: Grunnet elendig kundeservice hos Gamestop får jeg ikke disse spillene allikevel... Faen...

 

Edit: Nå har jeg endelig funnet en side som vil sende meg Demon's Soul Deluxe Edition. De to andre får jeg vente til de kommer til Europa.

Også har jeg kjøpt Eternal Sonata til PS3.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...