Gå til innhold

Få avataren din vurdert!

Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes din er skikkelig stilig, Vaine, kul ramme og ekstremt tøft motiv. Fargene er også superbe, men smelter kanskje litt inn i forumets andre farger, slik at avataren ikke umiddelbart fanger øyet, hvilket er det eneste som trekker ned (dog ser jeg ikke hvordan andre farger kunne gjort den kulere, vi får skylde på forumet :p)

9/10

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Stort pluss for Abe! Skulle hatt en ramme, siden han stikker hodet inn fra hjørnet av bildet, og Paint-jobben i panna passer ikke helt inn, ellers er det en kurant avatar :)

6/10

Skrevet

Gikk ikke du over tel en .png versjon av den der en for en tid tilbake? Og nå bruker du .gif igjen? :S

7/10 pga fargebegrensninger, stadig.

Skrevet

Egentlig liker jeg ikke kanten på avataren din, men samtidig syns jeg stilen passer motivet svært bra.

Medium gjenkjennelig, pen jente (hvis det skal være det:P), pen og monoton fargeskala som er behagelig på øynene.

8/10

• 1 måned senere...
Skrevet

Ganske enkel, men lett gjenkjennelig. Ikke kjedelig, men ikke videre interssant heller. Et blikkfang som ikke er så mye å se på egentlig, uten at det er noe negativt å si.

8/10

Skrevet

Ingen tvil om hvem det er som poster når man ser den avataren iallefall.

Jeg liker fargen på bakgrunnen, den er litt elsk/hat og jeg liker folk som tør å ta sjanser på slikt, forøvrig også et kult spill.

En lett gjenkjennelig og gutsy avatar fortjener en 9/10 fra meg iallefall.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Hvit øvre del av menneske med lyseblå bakgrunn. Kjedelig, enkel og dugende. Litt trekk for at du har "kopiert" avataren til mange andre her inne. :p 5/10

Endret av Mislykket
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Svart bakgrunn med en 90 grader rotert M? Tekst og symboler for å symbolisere "mislykket".

(EDIT: Profilbilde og avatar er jo to forskjellige ting:P)

Var litt kjedelig avatar. Blir ikke forundret om den er laget i Paint eller lignende program.

Får desverre 3/10

(Har oppdatert bilde og navn, skal være et bilde hvor det står navnet mitt)

Endret av exburn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...