Laland Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 "mammaaa, jeg stikker på den konserten. Skal treffe noen folk jeg møtte på nettet!.."
Gormers Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Haha, ikke en lur ting å si^^ Har fått inntrykk av at de fleste mødre tror alle fremmede på nettet er voldtektsmenn.
Joananas Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Skrevet 25. februar 2009 Haha, ikke en lur ting å si^^ Har fått inntrykk av at de fleste mødre tror alle fremmede på nettet er voldtektsmenn.
Butch_LeToy Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Today is the day! Folk fra forumet burde ha på seg en form for ID!
Rider of Reason Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg kommer ikke til å være der. For langt unna Da har jo nivået på selskapet sunket mye allerede
Joananas Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Woo! Rett rundt hjørnet nå Gleder meg!
Erik Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ikke lenge til nå nei. Endret 20. mars 2009 av Erik
Kenichi-san Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Noen som vet om vi har lov til å ta med videokamera å filme litt under konserten? :rolleyes: (doubt it...) Håpet på og få brukt HD kamera mitt litt Sendte mail til de som holder konserten, fikk ett nei Endret 20. mars 2009 av Kenichi-san
Dunedain Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Samme her, spesielt da jeg så line up-en ^_^ Forventer å få kommentarer på opplevelsen ASAP i morgen Endret 20. mars 2009 av Dunedain
Matsemann Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Var der ifjor, var fantastisk. Kom med deres tilbakemeldinger fra årets konsert da. Håper Gamer.no dekker saken. I fjor var det eneste jeg så et oppslag om at de kom, ingenting om hvordan det var.
Kenichi-san Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Dette var konge + Sangene såklart Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel <3 - Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men) - Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel? - Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo <_< Følte også at hele programmet var litt forhastet mulig det bare er meg men.. velvel, angrer ikke det minste T-skjorte og CD ble kjøpt
Joananas Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Dette var konge + Sangene såklart Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel <3 - Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men) - Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel? - Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo <_< Følte også at hele programmet var litt forhastet mulig det bare er meg men.. velvel, angrer ikke det minste T-skjorte og CD ble kjøpt Oooog de spilte Super Mario 64, deres egen intro, Commodore 64 medley, Guild Wars, Battlefield, sonic og Oblivion! (Oblivion og Super mario var awesome). Utrolig god stemning blant publikum! Kjøpte CDen, hvis de kommer neste år også er jeg der!
Laland Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Stilig nok, men altfor kort. Ikke verdt 500,- i min bok, når vi attpåtil måtte betale bussen til byen igjen.
Kenichi-san Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Kan vel nevne at Halo og MGS ikke ble spilt. så sant... Oooog de spilte Super Mario 64, deres egen intro, Commodore 64 medley, Guild Wars, Battlefield, sonic og Oblivion! (Oblivion og Super mario var awesome). Utrolig god stemning blant publikum! Kjøpte CDen, hvis de kommer neste år også er jeg der! Super Mario hadde jeg helt glemt såklart, og intro'en dems :o (Commodore 64 Medley, Guild Wars og Oblivion har jeg ikke no forhold til, helt greit, men siden jeg ikke har spillt de, blir det ikke så stort for min del) og jeg skrev BF, er ikke det Battlefield Kommer de tilbake skal jeg såklart dit Stilig nok, men altfor kort. Ikke verdt 500,- i min bok, når vi attpåtil måtte betale bussen til byen igjen. sant. som jeg skrev, virka som de hasta litt med programmet.. men det var verdt 500,- syns jeg kjørte selv
Laland Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Forresten.. noen av dere som hørte noen som hadde en "siste klapp" konkurranse? Det var Erik, Jikla og meg..
Joananas Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Oooog de spilte Super Mario 64, deres egen intro, Commodore 64 medley, Guild Wars, Battlefield, sonic og Oblivion! (Oblivion og Super mario var awesome). Utrolig god stemning blant publikum! Kjøpte CDen, hvis de kommer neste år også er jeg der! Super Mario hadde jeg helt glemt såklart, og intro'en dems :o (Commodore 64 Medley, Guild Wars og Oblivion har jeg ikke no forhold til, helt greit, men siden jeg ikke har spillt de, blir det ikke så stort for min del) og jeg skrev BF, er ikke det Battlefield Kommer de tilbake skal jeg såklart dit Sant, overså BF der Synes prisen var vel verdt det, det er en såpass unik opplevelse. Er en grunn til at jeg kjøpte CDen :-)
Keiseren av Grønland Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Synes folkens a? Jeg og kompisene mine var dritskuffa alle sammen. Lyden var altfor lav. De slakta Battlefield sangen og One winged angel var bare teit. Sistnevnte er yndlingssangen min, og egentlig det jeg betalte for, men koret sang falskt og hadde en for skarp aksent, i tillegg til at de viktigste intstrumentene var for svake og lyse, som kirkeklokka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå