Gå til innhold

Play - A videogame Symphony 20. mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Noen som vet om vi har lov til å ta med videokamera å filme litt under konserten? :rolleyes: (doubt it...) Håpet på og få brukt HD kamera mitt litt :p Sendte mail til de som holder konserten, fikk ett nei :angry:

Endret av Kenichi-san
Skrevet

Var der ifjor, var fantastisk. Kom med deres tilbakemeldinger fra årets konsert da. :p

Håper Gamer.no dekker saken. I fjor var det eneste jeg så et oppslag om at de kom, ingenting om hvordan det var.

Skrevet

Dette var konge :D

+ Sangene såklart :p Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel <3

- Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men)

- Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel?

- Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo <_<

Følte også at hele programmet var litt forhastet :huh: mulig det bare er meg men..

velvel, angrer ikke det minste :D T-skjorte og CD ble kjøpt ;)

Skrevet
Dette var konge :D

+ Sangene såklart :p Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel <3

- Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men)

- Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel?

- Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo <_<

Følte også at hele programmet var litt forhastet :huh: mulig det bare er meg men..

velvel, angrer ikke det minste :D T-skjorte og CD ble kjøpt ;)

Oooog de spilte Super Mario 64, deres egen intro, Commodore 64 medley, Guild Wars, Battlefield, sonic og Oblivion! (Oblivion og Super mario var awesome). Utrolig god stemning blant publikum! :)

Kjøpte CDen, hvis de kommer neste år også er jeg der!

Skrevet
Kan vel nevne at Halo og MGS ikke ble spilt.

så sant...

Oooog de spilte Super Mario 64, deres egen intro, Commodore 64 medley, Guild Wars, Battlefield, sonic og Oblivion! (Oblivion og Super mario var awesome). Utrolig god stemning blant publikum! :)

Super Mario hadde jeg helt glemt såklart, og intro'en dems :o

(Commodore 64 Medley, Guild Wars og Oblivion har jeg ikke no forhold til, helt greit, men siden jeg ikke har spillt de, blir det ikke så stort for min del) og jeg skrev BF, er ikke det Battlefield :p Kommer de tilbake skal jeg såklart dit ;)

Stilig nok, men altfor kort. Ikke verdt 500,- i min bok, når vi attpåtil måtte betale bussen til byen igjen.

sant. som jeg skrev, virka som de hasta litt med programmet.. men det var verdt 500,- syns jeg :) kjørte selv :p

Skrevet

Super Mario hadde jeg helt glemt såklart, og intro'en dems :o

(Commodore 64 Medley, Guild Wars og Oblivion har jeg ikke no forhold til, helt greit, men siden jeg ikke har spillt de, blir det ikke så stort for min del) og jeg skrev BF, er ikke det Battlefield :p Kommer de tilbake skal jeg såklart dit ;)

Sant, overså BF der :p Synes prisen var vel verdt det, det er en såpass unik opplevelse. Er en grunn til at jeg kjøpte CDen :-)

Skrevet

Synes folkens a?

Jeg og kompisene mine var dritskuffa alle sammen.

Lyden var altfor lav. De slakta Battlefield sangen og One winged angel var bare teit. Sistnevnte er yndlingssangen min, og egentlig det jeg betalte for, men koret sang falskt og hadde en for skarp aksent, i tillegg til at de viktigste intstrumentene var for svake og lyse, som kirkeklokka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...