Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt i et år (Har hatt pauser etc)

Akkurat nå sitter jeg bare å trener, siden jeg ikker har tid til PvP etc.

Kjører rundt i en Thorax og har 2,4mill skillpoints av all treningen....

Egentlig litt patetisk at jeg ikke begynner noe mere PvP.

Har mistet skipet mitt 1 gang, men heldigvis hadde jeg kjøpt Platinum Insurance noen uker før ^_^

 

Heter Fredrich Hal om noen er interesserte.

Lenke til kommentar
Men må nå si det var ganske råtten måte å ta BoB på..

Vet ikke om vi har sett det siste av de, enda de ikke kan bruke navnet sitt lenger da. :p

Men kan vel kanskje være de kan få til noe gjennom petition osv. ?

Nei, de kan ikke petitione en shit. Alt ble gjort på lovlig måte. Men de har "fått tilbake" en del av Delve (se på Delve som et Mekka for BoB) ved at noen av de corporationene som var i BoB har joinet en "alt-alliance" (det dem sier iallefall) som heter KenZoku. Men de har kun fått tilbake Sov 1.

 

Sov 1 vil si at de har mistet alle Jump Bridges og Cyno Jammers. I tillegg til dette ble all produksjon de hadde stoppet (Titan, MOM og andre Capital Ships).

Det vil ta dem minst 1 måned før de har Sov 3 igjen, og Sov 4 vil ta MYE lengre tid (Totalt 2 mnd før de har mulighet for å få det, og det er bare om ikke noen andre kødder det til for dem).

 

For å si det slik, i de siste 48 timene har det vært fantastisk å være en Goon :)

Endret av Huuligan
Lenke til kommentar
Men må nå si det var ganske råtten måte å ta BoB på..

Vet ikke om vi har sett det siste av de, enda de ikke kan bruke navnet sitt lenger da. :p

Men kan vel kanskje være de kan få til noe gjennom petition osv. ?

Nei, de kan ikke petitione en shit. Alt ble gjort på lovlig måte. Men de har "fått tilbake" en del av Delve (se på Delve som et Mekka for BoB) ved at noen av de corporationene som var i BoB har joinet en "alt-alliance" (det dem sier iallefall) som heter KenZoku. Men de har kun fått tilbake Sov 1.

 

Sov 1 vil si at de har mistet alle Jump Bridges og Cyno Jammers. I tillegg til dette ble all produksjon de hadde stoppet (Titan, MOM og andre Capital Ships).

Det vil ta dem minst 1 måned før de har Sov 3 igjen, og Sov 4 vil ta MYE lengre tid (Totalt 2 mnd før de har mulighet for å få det, og det er bare om ikke noen andre kødder det til for dem).

 

For å si det slik, i de siste 48 timene har det vært fantastisk å være en Goon :)

 

Hehe. er du med i goonswarm?

Lenke til kommentar

For en latterlig dårlig spillmekanisme. Snakk om at en person kan ødelegge moroa for 3000+ andre spillere. De eneste forskjellene er at de har mistet BoB navnet og jumpbridges / jammers. De heter nå KenZoku. Ser ikke at det kan bli noe problem for de, da de har vært i den samme situasjonen før. Da hele sør tok querious og period basis og fremdeles faila.

 

Skjønner ikke hvorfor BoB er sett på som "fienden". Goons er jo notorisk sett som idioter, scammers, hackers, metagamers og smacktalkers in-game og utenfor.

Lenke til kommentar
For en latterlig dårlig spillmekanisme. Snakk om at en person kan ødelegge moroa for 3000+ andre spillere.

Jaok, greit. Jeg skal si meg enig i at det kanskje ikke er den beste idèen CCP har hatt, men den er nå der. Akkurat biten med å ødelegge moroa for 3000+ andre spillere.. Vel Goons er Goons :lol:

 

De eneste forskjellene er at de har mistet BoB navnet og jumpbridges / jammers. De heter nå KenZoku. Ser ikke at det kan bli noe problem for de, da de har vært i den samme situasjonen før. Da hele sør tok querious og period basis og fremdeles faila.

Ja de heter nå KenZoku, men her igjen er det mye rart ute å går. Noen i BoB sier at de aldri ville hete Band of Brothers, men at de ville hete CCCP, men CCP sa de skulle hete BoB. Andre i BoB sier at BoB kommer fra initialene til en i BoB. Noen sier at Kenzoku er en alt-alliance for RKK, noe som heller ikke stemmer. KenZoku var/er en PET-allianse som minet og bygget skip for BoB. (Jeg har en RL kammerat i KenZoku som bekreftet dette). Andre i BoB sier at Kenzoku bare er midlertidig. Jeg skal ikke påstå at du kan stole på en Goon, men BoB er ikke akkurat mye å stole på dem heller.

 

Men som alltid er det BoB.. "We didn't want region/alliance/titan/etc anyway.."

 

Det morsomste med dette er jo at The Mittani gikk ut med at Goons hadde fått tak i hele forumarkivet til BoB. Dette gjorde at SirMolle og BoB la ut hele forumet sitt for offentligheten (http://www.bandofbrothers.org.uk/forum/). Dette er litt kos, for her er det mange gullkorn ute og går. Blant annet der de snakker dritt om allianser som hjelper dem (PETS) og vi får innblikk i da de fikk spesialtjenester fra CCP under coveret av "RolePlaying". Det morsome er jo at etter at forumet var åpnet for offentligheten gikk The Mittani ut og sa at Goons aldri hadde hele forumet, bare rundt 40% noe som gjorde at BoB ble ganske eid. Dog de sier jo selvsagt at de ikke bryr seg og at de hadde lyst til dette uansett.

 

Anyways, det har vært noen spennende dager i EvE for tiden, og det kommer bare til å bli bedre :)

 

Skjønner ikke hvorfor BoB er sett på som "fienden". Goons er jo notorisk sett som idioter, scammers, hackers, metagamers og smacktalkers in-game og utenfor.

idioter -check

scammers -doublecheck

hackers -ja Goons hacker EVE ved å skrive masse i lokal slik at hele systemet lagger :blink:

metagamers -akkurat som alle andre allianser.. Nei ok BoB gjør vel aldri slikt.. Alle utenom BoB da :rolleyes:

smacktalkers -check og btw mordi! :p

 

Du glemte forresten å si at Goons er en gjeng noobs som bare flyr T1 frigatter og ikke kan spille for fem øre ;)

 

Du sier det som om det var en dårlig ting?

:hifive:

Endret av Huuligan
Lenke til kommentar
blablabla

 

Hoho, nok en gang bekrefter goons sine mindreverdighetskomplekser overfor BoB.

 

Tror du har misforstått noe grunnleggende om goons, mann.

For å ha mindreverdighetskomplekser må man ha verdighet til å begynne med! :)

 

Det ønsker de å gi inntrykk av, men det er ingen andre som blir så emo av BoB enn goons-medlemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...