Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så sykt bra, men hva mener de med bare "24" timer? Så om noe tar over 24t å lære så vil man ikke kunne bruke den funksjonen?

Der er jeg usikker gitt!

Jeg har jo masse store skills jeg trener heletiden.. så hvis det er sånn at du bare kan Queue småskils på totalt 24 timer.. Hummm...

 

Men blir jo å fungere på smålevel skills da, slepper man å skillskifte hver 10min / 2time osv osv.

Endret av Basso
Lenke til kommentar
Så sykt bra, men hva mener de med bare "24" timer? Så om noe tar over 24t å lære så vil man ikke kunne bruke den funksjonen?

Der er jeg usikker gitt!

Jeg har jo masse store skills jeg trener heletiden.. så hvis det er sånn at du bare kan Queue småskils på totalt 24 timer.. Hummm...

 

Men blir jo å fungere på smålevel skills da, slepper man å skillskifte hver 10min / 2time osv osv.

 

Det er snakk om at det skal være mulig å ha en primary og en secondary skill som trener samtidig. Muligen at denne saken gjør det mulig å sette små skills i kø, mens den store skillen trener i bakgrunnen til redusert hastighet.

 

Higher Education

This could enable players to either queue skills so that when one level finishes the next level in that skill starts training automatically, or another preset skill starts training automatically. Dual training would enable you to have a primary long-term skill in training with a secondary short-term skill sharing the training time. After a level in the secondary skill has trained, the primary skill trains at full speed again.

Lenke til kommentar
Så sykt bra, men hva mener de med bare "24" timer? Så om noe tar over 24t å lære så vil man ikke kunne bruke den funksjonen?

Der er jeg usikker gitt!

Jeg har jo masse store skills jeg trener heletiden.. så hvis det er sånn at du bare kan Queue småskils på totalt 24 timer.. Hummm...

 

Men blir jo å fungere på smålevel skills da, slepper man å skillskifte hver 10min / 2time osv osv.

 

Det er snakk om at det skal være mulig å ha en primary og en secondary skill som trener samtidig. Muligen at denne saken gjør det mulig å sette små skills i kø, mens den store skillen trener i bakgrunnen til redusert hastighet.

 

Higher Education

This could enable players to either queue skills so that when one level finishes the next level in that skill starts training automatically, or another preset skill starts training automatically. Dual training would enable you to have a primary long-term skill in training with a secondary short-term skill sharing the training time. After a level in the secondary skill has trained, the primary skill trains at full speed again.

 

Fasinerende..

men det er fortsatt max 24 timer?

Trur egentlig det vil hjelpe på faktisk, kunne fått trent en hau med lvl1-2 skills samtidig som jeg dreper meg selv på Cruiser LVL5 osv osv :)

 

Men det er jo Fortsatt redusert hastighet utifra attributes og dual training?

Lenke til kommentar

Hvis det hadde vært queue for så mange skills du ville hadde spillet vært ødelagt etter min mening.

Kunne bare lagt deg ut en plan, satt på denne og cruiset den inn på et år eller noe. hadde liksom mistet litt av "spenningen".

Men å kunne sette små skills i queue i kø på 24 timer hadde vært greit.

Lenke til kommentar
Helt enig med deg. 24 timer er helt greit. Hadde det vært mer, hadde Character farming vært utbredt.

Jeg trudde det var like utbredt som miningbots :lol:

BTW: Testa ut Level 3 igår.. jesus kristus... var virkelig et gigantisk hopp fra level 2 til 3...

 

Edit: EvE Survival fungerer veldig godt for å sjekke ut hvilke dmg typer man skal tanke mot :)

Endret av Basso
Lenke til kommentar

Hehe, ja. er litt forskjell på vanskelighetsgraden der ja.. Er vel også på de vanskeligste lvl 3 og lvl 4 missions ratsene begynner å scramble deg.

Så pass opp ;) . mista en dominix på det første gang jeg møtte et slikt mission. Stod som vanlig og armortanket. begynnte å komme litt farlig langt ned, skulle derfor hoppe ut som vanlig for å heale litt.

Men plutselig gikk visst ikke det, fordi jeg var warpscrambled.. den panikken man får da er ikke gøy :p

Lenke til kommentar
Hehe, ja. er litt forskjell på vanskelighetsgraden der ja.. Er vel også på de vanskeligste lvl 3 og lvl 4 missions ratsene begynner å scramble deg.

Så pass opp ;) . mista en dominix på det første gang jeg møtte et slikt mission. Stod som vanlig og armortanket. begynnte å komme litt farlig langt ned, skulle derfor hoppe ut som vanlig for å heale litt.

Men plutselig gikk visst ikke det, fordi jeg var warpscrambled.. den panikken man får da er ikke gøy :p

Oh noes.. trur jeg skal være skikkelig forsiktig framover.. en rigga Zealot er ikke billig.. :p

Lenke til kommentar

allrigh, trenger folkets meninger her.

 

jeg liker sci/fi spill men, jeg foretrekker pve, ikke pvp.

 

vil dette spillet være noe for meg?

hvor stort/omfattende er pve delen?

 

hva veier tyngst i spillet, pvp eller pve?

 

hvis noen "dreper" meg, pvp eller pve, mister jeg skipet?

 

har lyst til og prøve det men hvis spillet er pvp basert dropper jeg det.

Lenke til kommentar
allrigh, trenger folkets meninger her.

 

jeg liker sci/fi spill men, jeg foretrekker pve, ikke pvp.

 

vil dette spillet være noe for meg?

hvor stort/omfattende er pve delen?

 

hva veier tyngst i spillet, pvp eller pve?

 

hvis noen "dreper" meg, pvp eller pve, mister jeg skipet?

 

har lyst til og prøve det men hvis spillet er pvp basert dropper jeg det.

 

Spillet er bassert på spillernes handlinger, så må nok si at spillet er mest PvP bassert.

Likevel er det fullt mulig å drive mission running/ratting/trading/exploring for seg selv. men selv synes jeg dette blir litt kjedelig i lengden (oppdragene er til dels ganske repetitive).

Men tror det er en fin ingangsportal til PvP delen, og den er det beste man kan få fra et spill..

Lenke til kommentar

Wee.. der er jeg inne i Eve igjen. Sust litt rundt og tatt noen nye missions...neste opgpradering er en Hawk Assault ship:D Bare 20 dager training og 50 millioner isk to go:/ Er det noen bedre måter å tjene cash på enn missions btw? Orker ikke den drygt kjedelige mining veien...all den susingen fram og tilbake samt en time i et asteroid felt bare bytte targets hvert 10 minutt eller noe...

Lenke til kommentar
Wee.. der er jeg inne i Eve igjen. Sust litt rundt og tatt noen nye missions...neste opgpradering er en Hawk Assault ship:D Bare 20 dager training og 50 millioner isk to go:/ Er det noen bedre måter å tjene cash på enn missions btw? Orker ikke den drygt kjedelige mining veien...all den susingen fram og tilbake samt en time i et asteroid felt bare bytte targets hvert 10 minutt eller noe...

 

Ahh congrats ;) . med i corp også, eller er du lone wolf som meg :p ?

Jeg tjente noen penger på litt trading. må ha litt peil på markedet. men i utgangspunktet går det ut på å kjøpe ting billig et sted, for å så selge dyrere et annet sted.

Trenger også skip som kan frakte en del..

Eller så har du salvaging også, er en del å hente fra å salvage skip som du har drept i løpet av missions.

Lenke til kommentar

Jeg hadde det spennende på eve igår :p

 

Det var en helt rolig kveld å folk minet litt her å der. Plutselig klager en i corpet om Can-Flippers.

Jeg skifter skip å kommer innom, vi er en 3 stykker som passer på en 2 minere (Ja jeg kjeda meg igår :p ).

Vi tenkte vi kunne skremme vekk litt folk så minerne får være ifred.. men vi var vel i feil system fra starten av xD

 

Etter en god stund kommer det en gjeng, de tar Can, warper bort, kommer tilbake med 2x Ishtar og hauler, Zealot min som ikke var noe særlig loadout på ble slakta momentant. Så der sitter jeg i podden min å ser på full scale war.

 

Jeg ser på en stund i podden min, blir depresiv, warper bort.

På den tiden det tok å ordne ny fitta Zealot, så var det Battleship krigføring på akkurat samme plass etter det jeg forstod xD.

 

Så High Sec PVP er ikke vær dag jeg surrer med..

 

Så noe til alle sammen som leser dette: Du skal ikke mine i Tash... :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...