Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Du må komme tilbake snart!.. expansjonen kommer jo :o

 

Hehe ja så dette, va inne og skiftet skill senest i dag, har ikke sett sniper på i det siste er han på ferie eller.

 

Starte nok opp igjen da jeg ikke spille noe andre mmo for tiden, går litt i far cry 2 og call og duty 5.

 

Skal bli godt og komme tilbake, leste nylig siste EON magazine og som jeg sammler på og der sto det mye om T3 og wormholes osv, mye spennende lesestoff :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser veldig frem til Tech 3, for og ikke nevne ustabile ormehull:P Har lagt til en link i den første posten med litt informasjon om den nye oppdateringen.

 

Kult, skal kikke litt på det.

 

Er litt sånn usikker hva jeg skal trene for tiden da jeg kan fly Gallente ganske bra nå fra frig til HAC og bs, så jeg har startet treninga til litt mer Minmatar skipklasser og våpen.

Minmatar er virke litt mer min stil en Gallente så skal bli gøy, heldigvis har jeg masse i gunnery så det er ikke så mye som skal til for og gå over på Projectile autocannons og Artillerys.

Lenke til kommentar

Har også spillt eve av og på fra 2004.. Men har liksom aldri funnet meg helt til rette.

Har lyst til å bli mer PvP aktiv osv, men har heller ikke lyst til å være bunden til å bruke så mye tid.

(har ikke tid til det :p ). hehe.

Noen tips for meg? har en main char, men vurderer å starte opp en alt og begynne med litt piracy..

Hvis ingen vet om no bra corp, som er litt PVP aktive (og ikke har obligatoriske mine-sessions annehver dag)?

Lenke til kommentar

Hm....spillt eve for et år siden eller noe i den dur...kom meg opp inn i et slikt fancy missile frigatt eller noe slik og suste rundt med 5 rocket launchers som fyrte av en barrage av missiler:D Var morro. Men etter en stund så virket som jeg fikk bare de samme 10 missionene om og om igjen bare vanskeligere, så jeg satt litt fast og datt ut...men hadde hvert kult å begynne igjen:)

Lenke til kommentar
Hm....spillt eve for et år siden eller noe i den dur...kom meg opp inn i et slikt fancy missile frigatt eller noe slik og suste rundt med 5 rocket launchers som fyrte av en barrage av missiler:D Var morro. Men etter en stund så virket som jeg fikk bare de samme 10 missionene om og om igjen bare vanskeligere, så jeg satt litt fast og datt ut...men hadde hvert kult å begynne igjen:)

 

Sjansen er stor for at du kan fortsette der du slapp.

Lenke til kommentar
Har også spillt eve av og på fra 2004.. Men har liksom aldri funnet meg helt til rette.

Har lyst til å bli mer PvP aktiv osv, men har heller ikke lyst til å være bunden til å bruke så mye tid.

(har ikke tid til det :p ). hehe.

Noen tips for meg? har en main char, men vurderer å starte opp en alt og begynne med litt piracy..

Hvis ingen vet om no bra corp, som er litt PVP aktive (og ikke har obligatoriske mine-sessions annehver dag)?

 

Hvis du leter etter et corp vil jeg anbefale deg å ta en titt her:

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.as...hannelID=109585

 

Det finnes mange corp som er veldig pvp aktive uten at du må være online så ofte. Har dessverre ikke mye erfaring rundt i forskjellige corp da jeg har spillt med de samme personene i 4 år å trives veldig med det.

Lenke til kommentar
Hm....spillt eve for et år siden eller noe i den dur...kom meg opp inn i et slikt fancy missile frigatt eller noe slik og suste rundt med 5 rocket launchers som fyrte av en barrage av missiler:D Var morro. Men etter en stund så virket som jeg fikk bare de samme 10 missionene om og om igjen bare vanskeligere, så jeg satt litt fast og datt ut...men hadde hvert kult å begynne igjen:)

Oppdragene er stadig ikke særlig mye bedre. Finnes alternative måter å drive PvE på, men for å være ærlig er ingen av dem veldig varierte. Personlig går jeg lei av ratting, explorations eller missions etter en dag eller to, gjør det bare om jeg mangler ISK.

Lenke til kommentar
2335016192_6003c39c4c.jpg

Selv endte jeg opp som en av de som dingler under klippen, kom meg aldri inn i spillet :rolleyes:

 

Kom meg halveis opp bakken så falt jeg ned igjen :(

Tror jeg skal prøve meg på Eve Online hvis Darkfall failer, synes communityet osv virker perfekt.

Auau..

 

Takke være hyggelie folk i Norcorp så kom jeg meg over klippen heldigvis :)

 

EDIT:

 

Jeg DØDE når jeg så dette..

Skillqueue.png

AWsome!!!

Endret av Basso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...