Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Imorgen braker det igang. Hvilke utsikter har folket for helgens seriestart?

Personlig så håper jeg at United - Birmingham vil bli en grei seier for United, selv om det har vist seg gang på gang at de svakere lagene kan bite ifra seg. Med både Ben Foster og Nani friskmeldt så kan det bli en hyggelig søndag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snart er endelig to mnd kvalitetsfotballtørke over og jeg kan sette meg ned i godstolen med en pils å se engelsk premier league igjen. Jeg gleder meg som en unge, og for meg blir også helgens kamp United - B'ham. Er spent på årets utgave av United, uten Tevez og Ronnie, men ble svært imponert av det de leverte i store deler av Chelsea kampen. At de ikke avgjorde det før pause er en synd og en skam.

Uansett. ENDELIG Engelsk fotball igjen. Sommeren har vært lang.

Lenke til kommentar

Hehe, blir spennende det, ja. Tror ikke det vil gi noen særlig bedre pekepinn på hvorvidt City greier seg bra eller ikke denne sesongen, uavhengig av hva resultatet blir. Det blir derimot spennende å se hvordan disse offensive spillerne kommer til å spille sammen. Jeg har en merkelig følelse av det samme skjer med City som skjedde med Real; for mange og store egoer som ikke greier å spille sammen, og det tilsvarer et lag med mange store og flotte navn, uten noe særlig kvalitet over selve laget.

Lenke til kommentar

Idag er det to spennande kampar på Canal Plus, City - Blackburn. Eg ser den mest for å sjå kva City kan få til. Så har vi Arsenal - Everton, den må eg jo sjølvagt sjå. Skal bli spennande å sjå kva Wenger får til.

 

Sånn tipper eg dei 4 første plassane blir (gidder ikkje ta resten). Eg har tatt i utgongspunkt at ingen spelarar blir skada. 3. og 4 byttar plass viss vi er så uheldige med skadar som vi har vore:

 

1. Chelsea

2. Liverpool

3. Arsenal

4. United

Lenke til kommentar

Surt at de fikk det 2-0 målet på overtid, men vi måtte jo satse alt fremover, og da skjer ofte slike ting desverre. Men synes vi spillemessig var minst like bra som City. Men samtidig er det jo et tegn på at City kommer til å bli bra, da de vinner på en ikke så altfor god dag og at vi vet at de blir bedre jo lengre ut i sesongen vi kommer. Nå skal jeg se Everton - Arsenal, blir nok artig det også.

Lenke til kommentar

Helt perfekt med Unitedseier og Liverpooltap. United spilte helt kanon, kollektivet ser ut til å funke bedre enn i fjor, noe som blir viktig når vi mangler Ronaldo.

 

Tottenham gruste jo også Liverpool, og hadde full kontroll på kampen. Liverpool blir neppe å finne på toppen ved sesongslutt hvis de fortsetter som idag.

Endret av djing0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...