Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

føler jeg må komme med noe fornuftig også.. Noen som har troa på at Kalou går til Arsenal?

 

Tja, godt mulig, men skjønner ikke hvorfor ikke Wenger heller henter Huntelaar. Skikkelig målkonge, tror han kunne passet bra inn i Arsenal. Kalou har jeg aldri synes var noe spesielt, men han har jo vært linket i fjor også, så noe ser vel Wenger i ham.

Synes Kalou har vært grei det jeg har sett av han, men han har jo ikke akkurat fått masse spilletid i chelski av de kampene jeg så i fjor da.

 

Arsenal trenger ikke flere offensive spillere, her må det satses defansivt.

 

Skjønner ikke hvorfor folk som ikke engang levde på den tiden tar seg nær av at folk skriver manu.

Er 100% enig. altså det skader ikke med offensive heller, om man skulle være uheldig og bli plaget like mye av skader i år. Men imo er det viktigste å få inn en svær stopper (hangeland) og en eller to defansive midtbaner.

må bare håpe det skjer noe snart.

 

Wenger skal vel starte å mekke spillere etter preseason var ferdig. siste kampen er jo i dag. så får håpe det skjer noe spennende neste uka:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte selvsagt å tenke på at Stabæk er også med i Europa fortsatt. Trekning senere idag!

 

EDIT: Trekningen er ferdig nå.

 

Tromsø IL - Atletico bilbao

Stabæk IF - Valencia

 

Blir altså to norsk-spanske kamper. Tromsø har hjemmekamp til slutt, det har ikke Stabæk. Blir vanskelig for begge lag, men med gode borteresultater kan alt skje. HEIA TIL!

Endret av djing0
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg er motgangs supporter ettersom jeg støtter både LSK og Newcastle.

 

Blir vel ikke noen seier på Newcastle imorgen mot West Brom i Fizzy Championship gitt, og regner med at det ikke blir en god sesong i det heletatt, så mye rot som det er internt i klubben.

Gjør vondt for hjertet mitt. Nesten så de burde begynne å gi ut valium på LSK/NUFC kamper.

Lenke til kommentar

Synes det er festlig at Newcastle har rykket ned. Kameratflokken har er delt i fire deler - Unitedsupporterene, Arsenalsupporterene, Liverpoolsupporterene og Newcastlesupporterene. Det var ingenting som frydet meg mer enn avslutningen på forrige sesong, og jeg håper for guds skyld at de fortsetter å slite i Championship. Om de hadde rykket direkte ned til League One hadde vært optimalt, men det tror jeg ikke er spesielt realistisk. Jeg tror at Newcastle kan rykke opp via play-off i år, eller enda bedre - satse på ungdom, bygge et ungt lag i år og heller ta et eventuelt opprykk sesongen 2010/11.

 

Men Championship er i alle fall mye mer spennende i år enn det har vært de siste årene for min del, selv om det selvsagt er Premier League som er kjekkest å se på =)

Lenke til kommentar

Tja, det er "synd" at Newcastle rykket ned, men de fortjente det, og har bare seg selv å takke.

 

I morgen er det United - Chelsea! Håper vi gruser de blå og vinner Charity Shield for 3. år på rad nå! :D Uansett tror og håper jeg det blir en fin og spennende kamp. Den sparker i gang PL, og ikke noe er bedre enn det. Føles ut som en evighet mellom hver sesong, men vi har jo Tippeligaen som "trøst" i mellomtiden da. Blir spennende å se om M. Owen greier å score, og ikke minst hva Valencia klarer å få til.

 

Men hvem skal stå, og hvem skal spille på topp.. Hmm.. Personlig syns jeg Ben Foster skal få stå, og at vi burde starte med Rooney/Berbatov, for så å bytte inn Owen litt ut i kampen.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om situasjonen da?

 

Jeg skjønner egentlig Kovacs. Han hadde bare sekunder å tenke på, og var helt sikkert full av adrenalin. Opdahl visste at han var skadet, og kan egentlig bare takke seg selv. Han burde gått av med en gang spør du meg. Likevel, han kunne jo med fordel spilt ballen bort...

 

Det verste var uansett Fargermos elleville feiring av målet i ren "vi har nettopp vunnet VM"-stil, den var kvalm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...