Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så kampen, såklart. Jeg er Man U fan!:) Men ja jeg syns ikke Rooney fortjente straffe egentlig, han var jo på vei etter en ball som holdt på å gå ut, hva ville han fått utav det. Arshavin situasjonen er klart straffe.

 

Forferdelig selvmål av diaby forresten, skrekkelig. Men alt i alt, Man U hadde et ufattelig godt tempo, darren fletcher var en gud blant menn på banen. Dog mesteparten av tida syns jeg Arsenal spilte ufattelig bra og artig fotball, selv om helt på slutten kunne Man U bøtta inn 2, Berbatov hadde uflaks. Nani har ingen unnskyldning.

 

Ingen velfortjent seier til hjemmelaget, men en seier de trengte. Forøvrig, hvis ikke Man u skal vinne serien iår, håper jeg på Arsenal, de spiller underholdende fotball ihvertfall og Arsene Wenger er en mann som lett respekteres.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg savner også rivaliseringen med Arsenal. Synes det var stas når Arsenal var den argeste konkurrenten, og synes ikke det er like stas med Chelskij eller Liverpool. Liverpool er selvsagt en verdig rival - og historisk sett er det jo intense saker - men for meg personlig er det kampene mot Arsenal som er høydepunktet i Premier League-sesongen.

 

Og selv om Wenger kan være ganske idiot noen ganger er det en grunn til det. Han gjør alt for å beskytte spillerene sine, og det står det egentlig respekt av synes jeg. Arsenal ga ifra seg en god fight, og om de kommer rett tilbake på vinnersporet kan det bli en særdeles god sesong for Arsenal.

Lenke til kommentar

Er helt enig med deg, kimaasen (bytta nick du jo :) hadde skrevet Crimson Viper jeg)

Kampene mellom Arsenal og United var alltid massive før i tiden. Mye prestisje stod på spill. Selv om de er store kamper nå også, så er det ikke like krigersk stemning i og rundt kampen som det var før. Men men, spennende er det LÆLL!

Lenke til kommentar

Det var tider det når Vieira og Keane braket sammen i de fantastiske kampene mellom Arsenal og United. Det var ofte en grunn alene det å se kampen for en nøytral tilskuer som meg. Det ble jo alltid et rødt kort til enten en av dem eller begge, og for noen taklinger og offervilje de hadde for laget sitt i disse kampene. Spørs om vi noen gang får se slike personligheter som de to igjen på banen mellom Arsenal og United.

 

Edit: Noen som vil ha tilbake Vinnie Jones da? Personlig vil jeg ikke, for mannen var jo rett og slett helt gal. Tror aldri det har vært en spiller i Premier League som har gjort mer jævelskap enn han på en fotballbane. Bare se den syke taklingen han hiver seg inn i her på rundt 4.05.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...