Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 dager igjen til United møter Chelsea i Charity Shield kamp. Jeg gleder meg også som en unge. :)

 

Me too!

 

Woho - Man Utd vil ha Silva.

 

Valencia har tidligere gått ut og sagt at Silva ikke er til salgs i sommer, men britiske medier mener å vite at han kan være på plass på Old Trafford allerede i slutten av august.

 

David Silva er spilleren United mangler for å kjempe om gull denne sesongen også. Merk mine ord :)

 

Du kødder, United klarer seg godt uten han.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Dunedain. Valencia er nok sikkert en god spiller, ellers hadde aldri United kjøpt ham, men han er ikke god nok (enda ivertfall) til å erstatte verdens nest beste fotballspiller. Så tror Silva kan være et meget bra kjøp.

 

Liverpool har forresten solgt Alonso nå. Så da spørs det hvem de henter inn, blir det Villa eller en ny playmaker på midten? http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=556295

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Kjipt for L'pool at Xabi forsvant, men som Man Utd-fan så jubler jeg stille inni meg. L'pool er en av utfordrerne til gullet, og når de mister midtbaneankeret gjennom de siste fem sesongene, så er det klart at de blir svekket. Så blir spennende å se hvem de handler inn for å miske tapet. Hørte noe rykter om han danske Paulsen fra Juventus er på vei, så blir spennende å se hva Rafael gjør.

Lenke til kommentar

Det gjør deg trist hvis noen skriver "Man u" siden det refererer til "Munch-kræsjet", HCG?

 

For det første så heter det München, evt Munich hvis du tar det på engelsk. Munch var den norske maleren som sto bak "Skrik". Og dersom du blir trist av å lese "Man u", men ikke gidder å ta deg bryet til å skrive München/Munich rett, så tror jeg ikke du vet så mye om denne hendelsen, men har lest/hørt en plass at slikt skriver man ikke, og derfor har du også tatt det standpunktet.

Lenke til kommentar
føler jeg må komme med noe fornuftig også.. Noen som har troa på at Kalou går til Arsenal?

 

Tja, godt mulig, men skjønner ikke hvorfor ikke Wenger heller henter Huntelaar. Skikkelig målkonge, tror han kunne passet bra inn i Arsenal. Kalou har jeg aldri synes var noe spesielt, men han har jo vært linket i fjor også, så noe ser vel Wenger i ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...