Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!


Anbefalte innlegg

noen som har en ide om å hvordan å klare den event som heter Irony?

har brukt 1,5 time på den, får den ikke til....

Kjør fremover fra der du starter, snu kanonen 180 grader slik at du kan skyte mens du rygger. Ikke stopp et sekund! Gata er kjempelang, så du trenger ikke å se hvor du kjører.

(Hvis det er den jeg tror det er med tanksen som skal skyte mest mulig militær)

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har en ide om å hvordan å klare den event som heter Irony?

har brukt 1,5 time på den, får den ikke til....

Kjør fremover fra der du starter, snu kanonen 180 grader slik at du kan skyte mens du rygger. Ikke stopp et sekund! Gata er kjempelang, så du trenger ikke å se hvor du kjører.

(Hvis det er den jeg tror det er med tanksen som skal skyte mest mulig militær)

 

takk for hjelpen!

Jeg gjorde en litt annerledes strategi thou, jeg gikk fram og tilbake til jeg hadde nok til bronse så gikk jeg bare bakover hele tiden og måtte unngå 4 RPG soldater i 4 sekunder, hadde flaks da, endelig ferdig med den!

Lenke til kommentar

De kunne med fordel ha latt Mercer stå stille når han kaster ting.

Gud bedre jeg er dritt lei av å måtte løpe opp husveggen etter å ha kastet noe.

 

Det er noe i dette spillet som skurrer. Og det er måten de har lagt opp gameplayet på, med hele den egentlig fantastiske consume-muligheten. Men når du konsumerer en høyrangerende militær fiende midt i fiendens base - og blir oppdaget så det holder - og du stikker av, så er det ikke en kjeft som later til å bry seg om at den samme fyren 2 minutter senere spaserer inn portene i basen de nettopp så han ble drept i. Og for å legge til enda mer tvil på bålet så kommer plutselig den samme offiseren tilbake etter en kort stund (så de som opplevde at de drepte ham isteden for å konsumere han skal få en ny sjanse), men at det er to identiske mennesker som sprader rundt på det samme lille inngjerdede området spiller liten rolle.

 

Dessuten finner jeg det en anelse merkelig at to helikoptere ser meg i form av Alex Mercer løpe rett opp ett av N.Y. høyeste tårn, slår full alarm men avblåser den når personen de ser stå på en milimeterstor utsats 100 meter over bakken er en random sivil i dress. Litt AI på fienden hadde ikke drept noen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

w00t! Klarte oppdraget!

 

Skjul
Oppdraget hvor man skal drepe bølge på bølge av huntere for å få frem Elizabeth Greene. Jeg har prøvd en gang før og hadde etter det forsøket forventet å irritere meg grønn over oppdraget i flere dager, men det å sette seg i en tanks gjorde susen.

 

Når det kom til Elizabeth derimot var det nok hun som sto for det meste av susinga. Jeg døde innen sekunder :p

 

Vel, jeg prøvde ikke spesielt hardt heller. Be ready, bitch.

Lenke til kommentar

Har skaffet meg prototype, og har spilt i noen timer nå. Fy søren så fett! :D

 

Har gjort noen oppdrag (

Det siste jeg har gjorde var å drepe noen hunters inne i en militærbase, etter at jeg møtte Elizabeth

), og har drevet med litt fri "roaming." Dvs, drept noen hundre mennesker + millitære, blitt godt kjent med klatre- og flyve kontrollene og diverse.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt spørsmålet, kan du utdype?

 

Du kan jo starte et new game når du vil.

Ja, men når du har runna det så kan du unlocke new game+ som gjør at du starter med alle kreftene og sånn. Det står i manualen at det kun går på medium og hard, men jeg har hørt noen rykte om at det også går på easy.

 

Litt kjipt hvis jeg må starte på nytt nå, det er jo ikke et kjedelig spill, men det er liksom tredje gang jeg da starter på nytt på 2 dager.

 

men hvis det finnes en new game+ easy så burde det vel gå ann å runne det på easy og unlocke den. Er jo egentlig pointless å ga fra normal til easy :p etter man har runna spillet.

 

Nei, jeg runner det på easy jeg. så sier jeg fra her hva som skjer, altså om man får new game + eller ikke.

 

Runna det nå, runner du det på easy så får du easy + :)

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Hvordan er det meninga man skal bruke de critical mass-våpnene? Jeg trykker Y og B så jeg snart får de i fanget men det skjer ikke en dritt. Har prøvd både når jeg har helse langt over normalen (har to C.M.-oppdateringer) og den hvor jeg like før jeg dør kan bruke et slikt angrep. Men det skjer aldri noe. Vel, utenom at jeg dør da.

Lenke til kommentar
First you must unlock the Kill Event called "Rolling Thunder," which appears between the East Village and the Lower East Side (one block from the East coast). Right next to the Event is a Thermobaric Tank. Jumping into it will activate the Event, but you can back out of it before the Event begins. Do this correctly and you'll have a free tank. Note: If you exit the tank it or use it to destroy a Hive or Base it will vanish. You can grab it again at the Event point.

 

Fant den tilfeldig >.< Hvis noen lurte hvor man kan finne den i free roam. Tar alt av baser/hive's med et skud ;)

Lenke til kommentar
Hvordan er det meninga man skal bruke de critical mass-våpnene? Jeg trykker Y og B så jeg snart får de i fanget men det skjer ikke en dritt. Har prøvd både når jeg har helse langt over normalen (har to C.M.-oppdateringer) og den hvor jeg like før jeg dør kan bruke et slikt angrep. Men det skjer aldri noe. Vel, utenom at jeg dør da.

 

Må holde inne knappene i noen sekunder, sikkert fordi du også har vanlige angrep med samme knappene, kan være litt vansklig å få til, må trykke de inn helt likt.

Tok litt tid før de satt hver gang, døde et par ganger da jeg stressa og trykte ned knappene med et halvt sekunds mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...