Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo melde at jeg endelig har fått vitnemålet mitt, og etter flere år med hardt arbeid går jeg nå ut av videregående med like over 6 i snitt.

Så var det bare å vite hva man skal bruke dette tallet på.

Jøss. Gratulerer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente to stykker fra logistikk, han ene kunne drikke en halvliter på etpar sekunder og han andre klarte å lage det han kalte "fettlyd med moinn". Han kunne også ei regle "fett fett samma kor det sett så læng det sett på kukskaftet mett". Velbekomme!

Skrevet

Gratulerer så mye, Shampoo! Kudos!

Jeg ble nektet inngang til militæret, ikke at jeg lå våken og grein for det. Var vel mer min lykkeligste dag så langt. :p

De ville ikke ha meg til siviltjeneste heller, så jeg soste vekk enda et år på VGS i stedet.

Skrevet

Gratulerer så mye, Shampoo! Kudos!

Jeg ble nektet inngang til militæret, ikke at jeg lå våken og grein for det. Var vel mer min lykkeligste dag så langt. :p

De ville ikke ha meg til siviltjeneste heller, så jeg soste vekk enda et år på VGS i stedet.

Du kan få overta min plass i Heimevernet om du har lyst til å oppleve åssen det er.

Skrevet

Du kan få overta min plass i Heimevernet om du har lyst til å oppleve åssen det er.

Nei takk. Har aldri hatt noe som helst ønske å ha noe med militæret eller siviltjenesten å gjøre.

Skrevet

Shampoo har mye å takke meg for. Er jeg som har hørt ham i alle fagene før prøver og sånt. Gitt ham gulrot når han trenger det og pisk når han bare ville spille minigolf på Jippii.no.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Definitivt. AltF4 har vært min beste venn i tider hvor jeg ikke har hatt så mange andre å gå til. Hverdagen hadde vært langt kjedeligere uten ham, og når man til tider er utslitt og litt lei er det gull å ha noen å prate og le med.

Endret av ShampooMacTavish

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...