Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig fått AC3 til å kjøre uten å krasje. Løsningen var å "overklokke" skjermkortet med noen volt via MSI Afterburner. Det er hva jeg kaller random. Fikk bare testet det i ti minutter, så holder pusten fortsatt, men det ser veldig lovende ut.

Takk gud for google.

Skrevet

Forresten, Zealuu. Hvor er bildet i avataren din fra igjen? Noen mulighet for at vi kan få se en større versjon?

Vil gjette på at det i utgangspunktet kom frå Gurochan, men eg har inga aning om nøyaktig kva for eit bilete det var. Var ikkje eg som laga avataren. :p

Skrevet

Min har begynt å oppføre seg merkelig i det siste, lurer på om jeg ikke må bytte den ut. Da skal jeg sørge for å ha enda flere knapper jeg kan stille inn selv, men ser ikke ut som om det er noen mellom ting mellom noen få og MMO-mus med 450 knapper.

Skrevet (endret)

Vært hos Michael Jackson?

Har forøvirg fått Shampis på glid til å reise til New York i påsken. Fuck yes.

Endret av AltF4
Skrevet

Skal mye til for at jeg ikke ser igjennom en film jeg har starta, i alle fall. Er vel slik for Snurre og. (Siste jeg ikke så slutten av, som jeg husker, er vel den første Twilight-filmen. Den filmen har forøvrig rekord i kortest tid sett før jeg slo av).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...