Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun vet akkurat hva jeg syns om henne, og nå vet jeg litt mer om hva hus syns om meg. Jeg kler generelt ikke lue men ser bra ut i grønt.

Og masse annet rart som vi har prata om i dag/kveld som gjør at jeg gliser omtrent like mye om jeg gjorde når jeg fant ut om henne og meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får skyndte deg å edite innlegget hvor du skriver hva DD betyr.

Næh. Finner hun det ut finner hun det ut, jeg er litt nysgjerrig på hvor nøye hun kommer til å lese :p

Skrevet (endret)

Tenkte òg det var ein referanse til cupstorleik, men det er visstnok ei forkorting for "draumedama" (eller drømmedama, om du vil).

Korleis "fann ho" tråden, eigentleg? :|

Endret av Zealuu
Skrevet

Korleis "fann ho" tråden, eigentleg? :|

Hun snoket vel på PC-en hans. Har sikkert allerede opprettet en tråd på KG hvor hun dels får råd om å dumpe AltF4 fordi han prater om henne på et forum og dels blir skjelt huden full for å snoke.

Skrevet

"HJELP MEG KG, KJÆRESTEN MIN SKRIVER TING OM MEG I FORUMTRÅDER PÅ INTERNETT HVOR DET ER FREMMEDE"

Hadde vært tidenes eksperiment i metahumor.

Skrevet

Hun stjal rett og slett mobilen min. Brukte en god stund på å finne brukernavnet mitt, men hun greide til slutt å koble Gullstikka og meg.

Skrevet

Og han har et homofilt forhold til en annen her inne, bak ryggen på en tredjepart. Alt står svart på hvitt i loggen til Minecraftserveren min.

Utleveres ved forespørsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...