Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk med meg i går at LordKat hadde spilt inn ny film, men gikk og la meg.

 

Jeg begynte på Fragile Dreams på Wii i går, men av en eller annen grunn blir jeg uvel når jeg spiller. Det samme skjedde når jeg spilte Epic Mickey. Det som er rart er at det skjer ikke når jeg spiller Wii Sports, Mario Kart eller Donkey Kong. Så da tror jeg at jeg hopper over til PS3 litt. Har lyst til å begynne på et Hack'n Slash Button Smash-spill, men har så mange å velge mellom.

 

Dama på Riksen tok 7 sånne glass med blod fra meg også. :o

 

 

Etter 11 november, eller ihvertfall etter at jeg har fått Skyrim i posten, er jeg opptatt i flere måneder. Farvel sosialt liv!

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg kjøper kun spill når jeg får de til en god penge på Play eller Zavvi. Er ikke alle spill jeg trenger ASAP, men enkelte spesielle spill med spesielle utgaver kjøper jeg med en gang, ellers angrer jeg og da er det for sent. For min del har det hopet seg opp med spill fordi jeg var veldig dårlig i fjor og orket nesten ingenting.

Lenke til kommentar

Hvis jeg kommer over kupp i butikken kjøper jeg gjerne flere spill av gangen. Har på det meste kjøpt over 20 eldre spill (dette da fra en privatperson), så jeg har problemer med å få spilt alle spillene jeg har kjøpt :p

 

Men så har man jo alltid et bibliotek med ubrukte spill som man til enhver tid kan ta for seg. Og så ser det fint ut i hylla!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...