Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående diskusjon.no diskusjonen (10hi) som ble linket til på forrige side så leste jeg den tidligere i dag. Han Nihilist1 duden er jo helt klart en attentionwhore som tror at anarki er kult fordi han er sur på foreldrene sine. Hvorfor engang folk gidder å diskutere med troll skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Pulp fiction er bedre. Men jeg må nok ha misset noe i Pans Labyrint, har lyst til å se den igjen. Håper jeg får Kommandør Treholt i morgen! Postkontoret har flyttet inn og lokalisert seg på Råholt i de siste dagene, har en mistanke om at pakka mi er havnet midt oppe i rotet som nødvendigvis oppstår.

Lenke til kommentar

Hoste-tilbakemeldingtilredaksjonen-harke-hosteanfall

 

Ellers fant jeg ut i dag (i og med alle disse fagene som plutselig blir avsluttende :o) at jeg trenger enda mer disiplin i hverdagen!

 

Har derfor satt opp en liste over morgendagen, og hva jeg skal gjøre!

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

08:45: Stå opp (starter sent på tirsdager B))

09:30: Gjøre seg klar til å gå på skolen etter en deilig dusj, og en frokost med ferskpresset appelsinjuice og selvlagd (og naturligvis vellagd) kaffe.

I skolepausen: Ringe privatistweb-folka og spørre noen spørsmål

15:15: Hjemme. Ringe pappa og be ham kjøre innom biblioteket og leie "Sandman" til en skoleoppgave.

15:20-16:30: Gamingtime

16:30-16:50: Spise noe mellommåltid

17:00-18:00: Øve på tysk

18:00-19:00: Gjøre matte

19:00-19:30: Middag

19:30-20:15: Lese i gymboka

20:15-21:00: Eventuelle andre lekser

21:00-22:00: Skifte mobilabonnement. Søke om plass på 2. vgs. Starte på å skrive sommerjobb-søknad (til meny)

22:00-22:30: Lete med mamma om ting å gjøre i Provance (typo?) og begynne å planlegge turen.

22:30-23:15: Gaming

23:15-23:30: Spise

23:45: Ligge i senga, og IKKE leke med iPhone/stasjonære/laptopen/lese bok

 

En begivenhetsrik dag med andre ord :p Nå får jeg bare krysse fingrene for at jeg klarer å holde meg til skjema, noe jeg selvfølgelig klarer fordi jeg er awesome! B)

 

God natt!

 

Edit: Voldsomt til smiley-angrep jeg fikk i denne posten. Tror dessverre ikke at jeg kan fjerne noen av dem i fare for å bli oppfattet som en oppblåst blære.

Endret av Error
Lenke til kommentar

:o) :p B)

 

Lær meg hvor man henter motivasjon/disiplin til å gjøre tre timer lekser /dag, pliiiis? Her i gården blir det 0 (som oftest) til 10 min..

 

 

Tja, det kommer vel av at jeg har veldig lyst til å studere i utlandet, og helst økonomi på en litt okay skole. Da må man ha gode karakterer, og man må jobbe mye. Hvis jeg skal jobbe tre timer hver dag og være grinete når jeg gjør det, vil det bli uendelig mye tyngre enn hvis jeg jobber tre timer hver dag og heller fokuserer på å gjøre det raskt og effektivt så jeg kan gjøre andre ting istedenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...