Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, om det er en ting som irriterer meg med Harry Potter bøkene er det at hver bok starter med informasjon om hvem Harry Potter er, som om hver bok er helt selvstendig og at forfatteren går ut fra at ingen har lest de tidligere bøkene. :\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

One does not simply walk into Råholt, så hvis du vil se min precious, så må du komme til trøndelag. :)

:lol:

Får vel legge meg vel. Her er det 20 blå for øyeblikket, og kaldere skal det nok bli.

Skrevet

Blir et samme på meg i morgen. Skal jobbe noen timer i et random hus før jeg skal jobbe på Brønnøya.

Det som er så fint med det er at det blir i ti-tiden, jeg blir alene og at denne hytta er et stykke ut på øya. Selve jobben der ute er utrolig liten og varer maks 30 minutter, men det tar 15 minutter å gå hver vei, og mye mer om jeg går litt rundt på øya. Perfekt for å ta med kameraet og kjøre litt kreativitet.

Skrevet

Jepp. Her, ta i mot disse ordene og varm deg på dem, knug dem til deg lik en hore klamrer seg til løftet om et bedre liv i morgen, lik Jesus klamrer seg til håpet om at den jævla steinen ikke er for tung til å flyttes på. Og se, alt skal løse seg for deg til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...