Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg stod lenge foran hyllene mine i stad og funderte på om jeg skulle begynne på Nier, men kom frem til at jeg skulle spille FFXIII i stedet.

GameStop har en t-skjorte som følger med Castlevania: Lords of Shadow sin Limited Edition. Den er sweet.

Endret av Cloudemyx
Skrevet (endret)

Jeg stod lenge foran hyllene mine i stad og funderte på om jeg skulle begynne på Nier, men kom frem til at jeg skulle spille FFXIII i stedet.

Nei og nei Mr. Myx. Et skuffende valg. <_<

:p

Du og Nier :rolleyes:

Jepp, tror nesten jeg skal snakke om det hver dag helt til du spiller det. :p

Hva sa jeg, ikke i nærheten en gang. ^_^ Men var utrolig kult å høre, fikk skikkelig Game Boy følelse av den musikken, tankene gikk tilbake til gode gamle pokémon Gold/Silver. :love:

Endret av Rider of Reason
Skrevet

Ja, det står på listen en plass ;) Spiller veldig lite for tiden. Spilte igjennom Alan Wake for en uke siden og har begynt på MGS. Det er vel det eneste jeg har spilt de siste månedene.

Skylder på skolearbeidet.

Skrevet

^_^

De er mine! Mine! Mine! Mine!

Jeg tror du misforsto meg.

Med "Jeg kjøper" mente jeg "Du gir meg den ene" og med "gjerne" mente jeg "eller så kommer jeg hjem til deg å henter den og det innebærer også at du har begynt på den siste - og raskeste fordi den er over etter et par timer - fasen av livet ditt".

Skrevet

^_^

De er mine! Mine! Mine! Mine!

Jeg tror du misforsto meg.

Med "Jeg kjøper" mente jeg "Du gir meg den ene" og med "gjerne" mente jeg "eller så kommer jeg hjem til deg å henter den og det innebærer også at du har begynt på den siste - og raskeste fordi den er over etter et par timer - fasen av livet ditt".

:o

Over mitt lik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...