Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min biff ble bra den. Ikke at det var jeg som stekte den da.

Nå må jeg hjem. Jeg har så vidt jeg vet ikke internett der akkurat nå, såeh.... <_<

Kjipe greier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er jeg hjemme og åpenbart har jeg internett her. Bare Steam funker nå så...

Steam funker! Milde himmel så bra! Da slipper jeg å henge meg.

Nei...ikke avhengig i det hele tatt....

Endret av Cloudemyx
Skrevet

Ikke egentlig, for så lenge min sivilstand er hjemmeboende uten noen fast jobb velger jeg å la det være - samtidig er det jo ikke til å skjule at jeg gjerne skulle hat noen å være sammen med på kveldstid utover en hovedperson i et spill eller dere (uten at jeg mener noe galt om noen av tingene!).

Jeg er Dilbert med andre ord.

Skrevet (endret)

Jeg har møtt plenty av de som ikke har hatt lyst på meg iallefall, så det RoR sier stemmer ikke helt...

BORK! BORK! BORK!

Endret av Cloudemyx
Skrevet

AaaaaatS(j)O

Har nettopp lest gjennom et par sider med kvalitetsSO, og kost meg med det. Hva skjer i de mange forumtrollhjem for tiden?

Selv har jeg vært på vestlandet (Møre og Romsdal) og besøkt besteforeldrene mine i helgen. Nå er det skole, og jeg har endelig fått skolePC, yay! Norsk i 4 skoletimer, så litt Naturfag og da er det hjem til Starcraft!

Skrevet

Litt vanskelig å kile dere om morgenen. Eller binde og slå dere på kveldstid.

Vel, jeg står alltid til disposisjon.

Me too, buddy. En trønder om dagen er godt for magen. ;)

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg skulle stå opp tidlig i dag hadde jeg gått i fistel. Hun dama som bor under meg begynte og spille musikkk 11.30 i dag. Sånn hip-hop/rap piss på full guffe. Jeg hørte det tilogmed når jeg stod i dusjen. Det er ikke snakk om bare dunking fra bassen heller, jeg hører jo helt fint hele teksten. FFFUUUU....

Vurderer å stå opp tidlig en dag og spille den

jeg hører på, på full guffe, så skal vi se om hun synes det er like morro.^_^
Skrevet (endret)

Lurer på om det er idag jeg kjører den ultimate forholdstesten og spinner igang Die Hard 3.

Jeg hadde heller dratt frem noe av Jap-popen du har posta i musikktråden her på forumet :D

Endret av Mammakamel v2.0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...