Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt sykt :p Men jeg må snart på skolen nå :( Har ikkeno lyst. Btw: Mass effect 2 spørsmål - Hva skal jeg velge av anti-material rifle og assault rifle training på min infiltrator?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørkekjøring Er jo bare å sitte og se på en dude som kjører på steder hvor det er mørkt. Eazy breezy. Litt interressant til tider også faktisk. Du vil ikke tro hvor mye refleks f.eks faktisk hjelper i mørket før du ser det selv. La oss bare si at det er en grunn til at staten pøser på med reflekskampanjer i mørketidene.

Og til Vaenas: Kulturuke

HJEM TIL MASS EFFECT 2! LAKUSISHAPPYFACE

Skrevet

Oh gawd. Jeg har hatt smått med forstoppelse den siste uka. Det har jeg ikke nå lengre :whistle:

Føles som om magen min er helt vrengt ut, og å bli kvitt avskummet var ikke lett. Lett den ekleste opplevelsen så langt i 2010.

Skrevet

Jeg, AltF4 og Shampoo koste oss med noe L4D2!

Etter det var det BC2 beta i omtrent 2 timer i strekk biggrin.gif

Fortsetter i kveld eller?

Det er 18 kuldegrader og vind ute. Jeg håper virkelig bussen er i rute i dag.

Skrevet

Ikke fullt så kaldt her, bare en 14-15 minus. Ikke har jeg prøve i grunnleggende kjemi i morgen heller, selv om det for så vidt hadde gått ganske greit, tror jeg.

Skrevet (endret)

Folkæææææns! På tirsdag er forumet ett år! :D

Og på tirsdag begynner LOST sesong 6 FINAL SEASON!! ^_^

Installerer ME1 på skolepcen. <<Krysser fingerene for at pcen er god nok>>

Win win win!!!!! Nå på tirsdag?

Hælvettes søringa, PCen har vert av i natt så nå er det 9+ på rommet mitt. Pledd FTW!

BTW: Nasket en musematte på prixen, var keno reklame. Det står, "Spill i dag, vinn i dag" Skal henge den opp over datan nå :)

Endret av backstabber
Skrevet

Lurer på om jeg skal ta en ny gjennomgang av ME1 nå :hmm:

Jeg tenker å gjøre det samme når jeg er ferdig med ME2 for første gang. Lage meg en skikkelig ME1-save som jeg kan bruke til andre gjennomgang av ME2.

Skrevet (endret)

Pwnt! :p

Og logikken bak det at ho ikkje har tatt frå deg MW1? Ho har ikkje oppdaga det enda? ^_^

Edit: @HCG (damn you sneaky northeners!)

Endret av Einride

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...