Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe jeg kan vel de fleste tekstene på rams. Oversatte dem for meg selv mens jeg lærte tysk, lærte meg mye av det kan man si. Er egentlig tekstene jeg liker best med dem. :)

Edit: Enkelte tekster som i Mein Teil, Stein um Stein og Heirate Mich er ganske så makabre.

Endret av Rider of Reason
Skrevet

Juleballene på skolen min var awesome. Vi hadde leid hele Grand selskapslokaler, begynte med mingling i den røde salen og fløyelsrommet, så middag med dessert i ballsalen, tilbake med mingling og litt drikking (brus av champagneglass er classy shit), og så åpnet ballsalen for dansing. Ah, the memories. :love:

Skrevet (endret)

Rider, så vidt jeg har forstått er du glad i å lære språk. Snakker (eller i dette tilfellet skriver) du spansk godt?

Har nemlig en liten dialog (270 ord. Har den på både norsk og spansk). Jeg skal fremføre på tentamen som kan inneholde noen småfeil. :whistle:

Endret av Error
Skrevet

Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom :p Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da.

Hva hører han på da?

God natt :)

Skrevet

Ballet var faktisk dritgøy. Spiste smådigg mat og danset som aldri før, her var det både vals og disco! Og jeg må nok skuffe deg Paisley, nerd er jeg ikke (jo da, men jeg var for opptatt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...