Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er borderlands bedre enn Fallout 3?

 

Det korte svaret er "ja". Det lange svaret er "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".

 

Det begrunnede svaret er: Egentlig kan de (i hvert fall i mine øyne) ikke sammenlignes. Borderlands er skyting, rpg og humor i en pakke, Fallout 3 er seriøs atomkrig gone awry med alt for mye tekst.

 

Ok så er det jævlig mye lesing i Borderlands også men det har farger, det har millioner av våpen, humor og et skytesystem og kart samt kompass det går an å forstå seg på.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Er borderlands bedre enn Fallout 3?

 

Det korte svaret er "ja". Det lange svaret er "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".

 

Det begrunnede svaret er: Egentlig kan de (i hvert fall i mine øyne) ikke sammenlignes. Borderlands er skyting, rpg og humor i en pakke, Fallout 3 er seriøs atomkrig gone awry med alt for mye tekst.

 

Ok så er det jævlig mye lesing i Borderlands også men det har farger, det har millioner av våpen, humor og et skytesystem og kart samt kompass det går an å forstå seg på.

 

 

For å begrunne enda mer: Fallout 3 har ikke fiender ved navn Pyscho Shotgun Midget som faller på ræva hver gang de skyter.

Lenke til kommentar

Det er alltid tillat å skyte budbringeren.

Det var faktisk helt standard å drepe budbringeren in ye olde tymes of lore.

Selvfølgelig. Ingen som gidder å dra helt til Sverige for å drepe bonden som sendte budskapet om at potetene hans var bedre enn dine.

 

@Macintosh: Jeg tror jeg har sett mer eller mindre alt av lekkede Modern Warfare 2 videoer på YouTube nå ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...