Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til vanlig liker jeg å sove lenge, men etter en kveld med inntak av store mengder så klarer jeg ikke sove stort mer enn et par timer.

Endret av Ehtram
Skrevet

Jeg er alltid deprimert på søndager, det er dagen før skole. Jo lenger fri jeg har, jo lenger i forveien er jeg deprimert. I sommerferien er jeg deprimert den siste uka.. :o

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Leder meg til etter jula jeg, når de nidar julesjokoladene koster 10 kr :D

Skrevet

Bare jeg som gleder seg til 1. desember? Da julen offisielt begynner? ^_^

Ikke spesielt. Fra slutten av november og til juleferien er det jo tett i tett med tentamener og prøver, innlevering og annet dritt. Gleder meg til juleferien er i gang, jeg.

Skrevet

Bare jeg som gleder seg til 1. desember? Da julen offisielt begynner? ^_^

Ikke spesielt. Fra slutten av november og til juleferien er det jo tett i tett med tentamener og prøver, innlevering og annet dritt. Gleder meg til juleferien er i gang, jeg.

Og julebord.... 500 personer innom og spiser hver dag i hele jula... My god...

Skrevet

Da var det den eneste puben på Oxford St. som er min oase. Pils, mat og moro over en lav dørkarm. Det liker jeg. Noen som vet om vi har Stella Artois i Norge?

Skrevet

Det verste med desember er juleavslutning og man må lage ting... <_<

Jeg er ferdig med barneskolen og lager fremdeles ting. Baker ting som folk får i gave (og elsker!) og lager godteri, drops, pakker inn gaver etter tema, syr presanger, har juleverksted med barna i nabolaget etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...