Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg kjører kort skjegg jeg nå. Orker ikke langt. Morsomt å se at noen folk ikke har hårvekst i ansiktet selvom de har nådd 50-60 år, og her kommer jeg en liten tass og vokser ansiktet fullt på en uke.

Skrevet

Den ene pusen vår har fått et ordentlig dypt sår over munnen. Er det vanlig at katter må sy sting? Såret kan jo bli infisert og greier (det er ikke noe lekesår, men en stor rift i overleppen.)

Skrevet (endret)

@vaenas

Fullt og full fru blom :p

Ser for meg at det skal et par måneder til før det blir virkelig lengde på det x)

Endret av Gal_ape
Skrevet
@vaenas

Fullt og full fru blom :p

Ser for meg at det skal et par måneder til før det blir virkelig lengde på det x)

Nå tenkte jeg ikke på 4+ cm med hår i trynet. Mer en 1-2 cm i hele ansiktet. Men stikker jeg snakkes en eller annen gang.

Skrevet (endret)
Tror jeg kjører kort skjegg jeg nå. Orker ikke langt. Morsomt å se at noen folk ikke har hårvekst i ansiktet selvom de har nådd 50-60 år, og her kommer jeg en liten tass og vokser ansiktet fullt på en uke.

Kom tilbake når det skjer på to dager så skal vi snakke. ;)

I'm game Nøtte, hva foreslår du? ^_^

Endret av Rider of Reason
Skrevet

Penger vokser vanligvis ikke på trær. Heldigvis har vi ett lønnetre i hagen.

Nå har jeg lest om markedsplaner og markedsføring for entrepenørskap, og det virker uhorvelig stilig! En stor del av brukerne på dette forumet er faktisk en del av produktdemografien vår! :)

Skrevet (endret)

Å det minner meg på, jeg hadde en gang en 3 timer lang samtale hvor vi skrev beskjeder på lapper, scannet og sendte denm til hverandre. Det var morsomt, men litt slitsomt i lengden. ^_^

Edit: Haha Laland, kan du sende meg et sånnt tre?

E2: Har spillt N4S Shift i flere timer nå. Er mye mer morsomt med ratt og pedaler. ^_^

Endret av Rider of Reason

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...