Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet
Altså, hvem tar på seg skylden for å ha stemt på pepsi max? O_o

*Raises hand*

Cherry coke er best! Og Dr.Pepper. Begge to har Cola smak så add de til pollen :)

Vi kan ta de her til å begynne med. Kan legge til flere alternativer i en senere poll! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepsi Max, TAB og alle andre i den familien smaker forferdelig overdrevent kunstig søtt. All annen brus er litt bedre, men det er ikke så veldig spennende å drikke vann med masse sukker.

Skrevet

Vanlig Pepsi er i overkant søt. Er med på den. Men syntes Pepsi Max er den absolutt beste cola-brusen, utenom Coca Cola, som jeg bare drikker på lan. :)

Skrevet
:huh: Pepsi er overdrevent søt, mens Pepsi Max er godt? Hvordan får du det til å stemme at Pepsi er søtere enn Pepsi Max? Jeg har sikkert ikke drukket verken Pepsi eller Cola på et år.
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Kunstig sukker er x200 søtere enn vanlig sukker.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Dessuten, aspartam som er i pepsi max og alle andre sukkerfrie brus, er livsfarlig. Det går rett igjennom fordøyelsessystemet, og blir aldri brutt ned i naturen. Overdrevne doser kan f.feks gjøre deg blind.

Skrevet (endret)
Dessuten, aspartam som er i pepsi max og alle andre sukkerfrie brus, er livsfarlig. Det går rett igjennom fordøyelsessystemet, og blir aldri brutt ned i naturen. Overdrevne doser kan f.feks gjøre deg blind.

Da er det godt vi alle har valget! ;)

Endret av Laland
Skrevet

Alt er livsfarlig.

Skrevet

Jeg drikker faktisk ikke brus jeg da! Og i hvertfall ikke cola! Så hva med et alterativ i pollen der du kan si at man ikke drikker brus eller noe sånt!

Skrevet
Jeg drikker faktisk ikke brus jeg da! Og i hvertfall ikke cola! Så hva med et alterativ i pollen der du kan si at man ikke drikker brus eller noe sånt!

Da er vi to. For en awesome ny avatar.

Jeg installerer Halo Wars as we speak. Multitasking FTW.

Skrevet

Grrrrr. Jeg var oppe til 05.17 i går, men mistet internettet slik at jeg ikke fikk utropt meg selv til kongen av SO :(

Det har aldri blitt bevist at det er farlig, men det har heller aldri blitt bevist at det ikke er farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...