Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme som når jeg skulle få karakterkortet mitt for dette året. Jeg forventet greie karakterer i malerfaget, men mer eller mindre ingenting i resten. Fikk meg en positiv overraskelse og litt mer lyst til å fortsette videre. Om man kan oppnå såpass mye gjennom å egentlig ikke ha full tro på seg selv; tenk på hva man kan oppnå om man tror på at man kan klare det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg har tjent 880 kr i dag. Hurra.

 

*Tilbake til å se på Heroes*

Jeg tjente 700 idag, og jeg fant rundt 3-400 kr verdt i 20-mynter som jeg skulle levere til mamma, men som på mystisk hvis ble borte. Jeg sier og hurra :D

Får du psykologhjelp for kleptomanien din, du?

 

Det var ikke stjeling, men de ble virkelig borte. Og nå fant jeg dem igjen.

Lenke til kommentar
Det var en 50 lapp, så jeg tok den og la tilbake resten. De sa også at det var greit.

Ahem.

Altså, jeg fant en-1000lapp, en-200lapp og en100lapp gjemt bak i et skap. Det er vel små sjangser hvis jeg kjøper smart slik at jeg kan legge en 50lapp der, og de merker antagelighvis ingenting?
Mente at jeg tok 100lappen
Det var vist en 500lapp der og, så tror jeg snapper dem med og går en litt lang tur med bikkja.

Du motsier deg selv.

 

Ja (er et verb), men han stikker fortsatt og sparker fotball.

 

Nei, feil. Jeg mener ikke å og. Jeg stikker å, ikke og, sparker fotball.

Nei. Du stikker og sparker fotball, for verbet "sparke" er ikke i infinitivsbøyd. "Jeg går for å sparke fotball" er korrekt, "jeg går å sparker fotball" er feil.
Lenke til kommentar

What?

 

edit: sen, var ment til iharal

 

Hadde btw helt glemt regelen om når "å" og "og" skulle brukes, men siden de to ordene har to forskjellige betydninger så har jeg ikke problemer med å skrive rett. Det gir jo ingen mening å si "ha problemer med og skrive rett"...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...