psyched Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Crap, jeg må ha den i dag. Har ikke skutt på noe på 2 månder, RPG just wont cut it.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ikke glem Valve-Time nå da. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Hva er den da? USA-Vest? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Valve Time Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 *Sukk* Leste akkurat Gamers anmelding av Dragon Age: Origins, og klarar ikkje å bestemme meg for om eg skal bruke pengar på å kjøpe det no, eller om eg skal vente til jul. Har utruleg lyst til å kjøpe det, men... Ellers har eg gøymd meg på rommet mitt, siden vi passar ungen til bygdas prest (Eg liker få som er yngre enn meg), er derimot relativt svolten så må nok ned og finne meg noko mat snart :S . Kva driv folk med, da? (orker ikkje lese nokre sider tilbake) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 There are so many things to do with the human mouth. Why waste it on talking? I lol'd ^_^ Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 *Sukk* Leste akkurat Gamers anmelding av Dragon Age: Origins, og klarar ikkje å bestemme meg for om eg skal bruke pengar på å kjøpe det no, eller om eg skal vente til jul. Har utruleg lyst til å kjøpe det, men... Du er uansett ikke gammel nok, så det er et ikke-tema. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Kva meiner du med det? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) 18+ aldersgrense EDIT: Nei det sto jo alder ukjent, så da vet jeg ikke. Endret 3. november 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Kva meiner du med det? Du er ikke gammel nok til å stemme, og spillet er 18+, altså er du ikke gammel nok. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Eg går jo ikkje inn i ein butikk for å kjøpe eit 18 + spel, viss det er det du trur. Det er jo ikkje som om det er umogeleg å få tak i eit spel sjølvom eg er 4 år for ung. Eg kan t.d. få tak i snus, røyk og alkohol uten store problemer (ikkje at eg gjer det), så eit spel burde gå fint. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) (Eg liker få som er yngre enn meg) For meg er det for det meste motsatt. ^_^ Edit: Det skal bli en god stund til neste gang jeg ser Grave of the Fireflies, makan til trist film skal du lete lenge etter. Var nedfor hele dagen etterpå. Skremmende lite aktivitet her forresten. Endret 3. november 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Du prøver å kjøpe oss til å bowle med deg? Det er lavt. ^_^ Man prøver da alle midler man har tilgjengelig... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Det er sinnsykt vanskelig å bowle med nøtter. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ser ikke helt det store problemet med å bowle med nøtter.... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Skulle gjerne blitt med å bowle, men er dessverre litt lengre enn en skuter-tur herfra Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Joakim Crichton, signaturen din har en død link. EDIT: Left 4 dead 2 demoen har enda ikke kommet..... Endret 3. november 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg er nøtt til å bowle med kokosnøtter en gang. Er jeg klin kokos? Eller bare nuts? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Huff! Lillebror måtte selvfølgelig ha diare når jeg passer han da, dreit på seg langt oppover ryggen også pissa han på stellebordet, er ikke bare han som skal vaskes nå nei, godt søsteren min er her for å hjelpe. Passe greit å vaske bort dritt når du er så kvalm fra før av at man nesten kaster opp. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Joakim Crichton, signaturen din har en død link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå