psyched Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Evigheit? Evigheita? Evigheitar? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Det er koz, det er koz. Nå ser det ut til at jeg bestiller billetter(tog) for Erik, Bamse og meg i løpet av ikke lange tiden! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Evigheit? Evigheita? Evigheitar? Nei. Er ikke evigheit (eller noen andre av de bøyningene du lister opp), ei heller evigleik. Edit: Når vi først er inne på nynorsk. Hva er en god oversettelse for "å forutse"? Endret 2. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Au! http://www.youtube.com/watch?v=R6pgKosfIsM Endret 2. november 2009 av Erik Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Sliten i beina. Vært på jobb fra klokka 10 til halv 5 i dag. Når du står mesteparten av tida kan du bli litt krøpling når dagen er over ja. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Når vi først er inne på nynorsk. Hva er en god oversettelse for "å forutse"? Å forutsjå? Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Høres logisk ut, men ordboka er ikke fornøyd http://www.dokpro.ui...abet=n&renset=j Edit: Moonshadow - Cat Stevens - Utrolig deilig sang! Endret 2. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ingen som vil Bowle med meg i morgen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Been there(ikke med muttern).. Vært i omvendt situasjon også, heller ikke noe ålreit. Hvis hun faktisk er blakk får jeg heller overleve uten penger en stund til, men om hun ikke er det (noe ting tyder på) synes jeg hun er teit. Nei. Er ikke evigheit (eller noen andre av de bøyningene du lister opp), ei heller evigleik. Edit: Når vi først er inne på nynorsk. Hva er en god oversettelse for "å forutse"? Evighet er æve. Forutsjå - forutsjående - forutsjår. Er ikke det bra nok? Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Takk Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Takk Eplefe Uio sin nynorskliste er ikke -så- god at det gjør noe. Helt brukbar, men jeg ville nok skrevet forutsjå, og tror ikke en lærer ville gitt deg feil på det heller. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Nei nei jeg får da bare gå og grave meg ned, vente til jeg er et stort tre og vente på at dere vil leke med meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Nei nei jeg får da bare gå og grave meg ned, vente til jeg er et stort tre og vente på at dere vil leke med meg... Ohh, nuts! *spise* Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Du burde tatt deg en tur til Bergen slik at vi kunne leke med deg alle sammen! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Joda... Men jeg jobber når dere er der oppe... Fordi dem var kjipe på jobb og ga meg ikke fri... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 @Nøtte: Signaturen din er utdatert EA er ikke lenger den store stygge ulven i spillverdenen. Den rollen har Activision tatt over. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 @Lakus: Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, Batman! Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, Batman! Batman, Batman, Batman! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) "Activision will buy your family and eat your children" ^_^ (ja, jeg er treig men jeg har ikke lest signaturen før nå!) Endret 2. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Mens vi er inne på nynorsk, hva betyr "storleik". I geografioppgaven vår skal vi "Gjere rede for storleik og bla bla bla". Tviler på at vi skal forklare hvordan man leker stollek. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Signaturen blir endret an gang i blandt uten at noen egentlig merker noe til det Bare en og annen gang... @ Mokko: Størrelse Endret 2. november 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå