Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykke til.

Look at me! Jeg har høyere postcount enn Zeph. Det trodde jeg aldri jeg skulle få oppleve.

Jeg får jo ikke spilt noe i dag når forumet er oppe. Uansett spilte jeg litt Gears 2 i stad. Minst halvparten av kampene spilte vi mot færre enn 4.

Hva er egentlig greia med å ha høyest mulig post count? Har eg aldrig forstått. :unsure:

Skrevet
Ganske imponerende postcount so far da, Laland. Satt du og ventet febrilsk på at forumet skullet åpne? :D

Prøver du å si at du ikek gjorde det?

BTW: Laland er vår nye postcount hore (og MindTooth da :p)

Skrevet

Er ikke høyest! ..enda! :ph34r:

Edit: nei, gutta, får vel si takk for idag. Runda 80 innlegg så er fornøyd! Får håpe Gamer stabler en god forside på bena imorra, så skal vi nok forumere mer den dag den gang!

Skrevet
Prøver du å si at du ikek gjorde det?

BTW: Laland er vår nye postcount hore (og MindTooth da :p)

Nei, jeg satt faktisk og spilte på en konsoll :D Lånte WaW vettu, da må man ut og skyte nekulturny tyske jævler!

Skrevet
Jo, mener da det. To brødre som skal redde ei prinsesse?

Birger :)

Noe slikt. Husker ikke helt settingen. Tror det var noe dop-greier. Du spiste sopp og tygde noen planter som var så sterke at du nesten pusta ild. Så spiste du mer sopp.

Skrevet
Jeg er spill-fanboy. :)

Å ja, vel kan du si meg hvor mange spill atari 2600 hadde her og nå?

Nettopp.

Sorry, for ut frustrasjonen for en som er sånn på skolen /thread

Skrevet
Sopp kan gjøre alt så mye morsommere. Til og med historien om en rørlegger.

Hei, det er svært mange gode filmer som begynner med en rørlegger som bare skal "stake opp litt". Så spør han om hvor han kan putte verktøyet sitt.

Skrevet

Mirrors Edge er forbanna vanskelig!

Hadde jeg ikke hatt verdens mest elskbare klistremerker på kontrollen min og ganske så nymalte vegger hadde det flydd kontroller igjennom rommet oftere enn Ari Behn dukker opp i avisene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...