Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brutal Legend demoen var helt konge...deilig humor sammens med kul musikk og en helt VILL verden! Skal bli kjempe morro å kose seg med dette i høst kulden som kommer snikende nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spilt et par ganger gjennom Brutal Legend demoen i går kveld:) Fy søren som jeg gleder meg til det kommer. God musikk å humor var utrolig stemningsfylt :love:

Endret av Fenix
Skrevet

Nå er Brütal Legend- og Uncharted 2-demo under nedlasting, i tillegg til Uncharted 2 MP-beta. Gleder meg mest til å prøve BL faktisk, så jeg kan finne ut om dette blir et kjøp eller ikke.

Skrevet

For å pirke litt er det ikke FIFA som er nasjonalsporten i England, og heller ikke fotball. Det er ikke engang den mest populære sporten. Cricket er nemlig både nasjonalsporten og den mest populære. Velg å tro på det eller ei. Men jeg ser ikke helt hvorfor det skal være flaut for Microsoft? De har jo solgt konsollene sine og tjent penger på de. De har gjort sin del.

Skrevet

Valgte faktisk PS3 versjonen av Fifa i år pga av att flere av mine venner har PS3 også i hus nå og siden ps3 omtrent har vært i dvalemodus siden innkjøp bruker jeg den mere til spilling enn tidligere og foreløpig er det bare Forza 3 som står på programmet for ønskeliste over spill til 360

Skrevet

Ble ikke spesielt sikker på om jeg skal ha Brutal Legend etter å ha testet demoen. Testet også Nfs: shift demoen som virkelig falt i smak! Et spill jeg har undervurdert og som jeg sterk vurderer om skal stå på ønskelisten til jul!

Skrevet

Meg også, ofra to utrolig kjedelige spill(synes jeg) og 1 krone for Brutal Legend i dag på Gamestop før jobb. Ofra Hawx og Eat Led: Return of Matt Hazzard.

Hawx var greit spill egentlig da, men ble ikke ivrig til å spille det da Gears of War 2 begynte å bli spilt igjen i huset her, og Batman, GH5 og The Beatles: Rockband og sånt var i hus.

Skrevet (endret)

399 for Tekken 6 til 360 eller PS3 på Elkjop.no i helga. Fint for dem som ikke bryr seg om å få spille ved release og vil spare en hundrelapp(ca).

Endret av Maury
Skrevet

Jeg tør ikke lenger å lese anmeldelser eller se trailere av spill jeg gleder meg til i frykt for spoilere. Jeg har nå opplevd mange spoliere rundt uncharted: 2 så jeg tør ikke lenger å se på videoer eller anmeldelser...

Skrevet

Jeg tør ikke lenger å lese anmeldelser eller se trailere av spill jeg gleder meg til i frykt for spoilere. Jeg har nå opplevd mange spoliere rundt uncharted: 2 så jeg tør ikke lenger å se på videoer eller anmeldelser...

Det har du godt i, fant en major spoiler i GT reviewet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...