Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på tide vi driter i å anbefale konsoller fordi det kommer bare fanboys når du skal snakke om hvilke DU foretrekker. Jeg hopper inn i denne diskusjonen og kommer med min anbefaling (No på nynorsk).

 

det har seg slek at om du skal ut og kjøpe konsoll i dag så er det stort sett online muligheitar du skal sjå etter. Har du ikkje noko stort behov for online spilling, men du har som regel besøk av ein konsoll snyltar så er da bare å anbefale nintendo wii. Mange split screen 4 spelar spel på markedet som faktisk er geniale når man har besøk og når man har vors. Men online på wii tykje eg er noko tull så sannt man må sysle med friends keys istadenfor å bruka eit pseudonym. Men så sannt Jokko 88 ikkje spurte etter ein wii så hoppar vi vidare til 360.

 

xbox 360 er vell den første neste generasjons konsollen som kom ut på markedet og fekk derfor eit godt foresprang på sony sin playstation 3. Xbox er også kjent for spel som: Halo, Fable, Mass effect, Forza, Gears of war...jaumen om eg ikkje hugsar fleire utanom noko nedlastbart innhold til gta 4 og eit par juvelar på xbox live arcade. Må bare få nevne at castle crashers er eit must dersom du i da heile tatt skal kjøpe noko spel på xbla. Xbox 360 er også kjent for å ha gode rolle spel om du interesserar deg for da. Xbox live er noko av det beste av internett tjenastane du finn på nokon konsollar som har vore sleppe ut hittil, men du må og betale for å kunne spele med vennane dine over internett. Noko som eg blir skikkelig arg over når eg plutseleg finn ut at eg har lyst til å spele litt gears mot bror min, så må eg betale for 1 mnd med online speling når vi sikkert bare spelar i 30 min. Xboxen bråkar kanskje litt og, men det tyder bare på at maskina fungerer.

 

Spelestasjon 3 (playstation 3 om du ikkje kan tyde det) er ein av dei andre neste generasjons konsollane. Den var sluppe ca 1.5 år etter xbox 360 her i landet, men er allereie vell etablert her i noreg. Playstation 3 er kjent for desse spela: Uncharted, Resistance, Gran Turismo, Infamous, God of war...Eg kjem ikkje på fleire. Vell og merke at hvis du har playstation 2 spel, vil ikkje desse fungere på playstation 3. Bare den eldste modellen (60 gig) hadde playstation 2 kompabilitet. Men playstation 3 har fortsatt playstation 1 kompabilitet. Du kan også laste ned gamle playstation 1 spel på playstation store samt andre spel som blir distributert over intranettet. Playstation 3 har også ei gratis internett tjeneste, men ikkje voice chat på alle spela som er blitt sluppe ut. Vell og merke at playstation 3 også har blu-ray, om du verkeleg har behov for slikt.

 

Men hvilken eg vil anbefale? Har du ikkje råd til alle 3 så ville eg tenkt meir over på kva du har behov for, og om dei andre vennane dine har ein av dei andre konsollane. Eg veit i alle fall at du ikkje kjem til å bli skuffa over det valget du kjem fram til, fordi alle desse konsollane er unike på kvart sitt område og det er mykje glede å få i den konsollen du velger deg. Også veldig mangen forsvunne timar -.- Håpar denne posten har vore informativ til deg og at du finn deg den konsollen du ser etter.

 

Nokon som ser fram til wii remaken av klonoa forresten?<3

 

NB: Jikla sier unnskyld for alle skrivefeiler og gramatikk feiler i denne teksten på forhånd.

Lenke til kommentar
Mass Effect, Gears of War, Alan Wake, Forza, Crackdown, Left4Dead, GTA DLC, Splinter Cell, Fable, Dead or Alive, PGR og så videre. Det var fra toppen av hodet; en komplett liste har du her: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_exclusives

 

Norskengelsk, ufullstendig gramatikk og dårlige begrunnelser gjør at jeg tolker deg som en som ikke kan snakkes til. Kan også legge til en overlegen netttjeneste og med tiden Natal til listen over. :-)

 

Trådstarter har tydeligvis pc og kan da kjøpe halvparten av xbox 360 eksklusivene til pc. Det er verdt å merke seg.

Så med ps3 pc komboen får du med det flere spill enn om du kjører xbox 360 pc komboen.

Lenke til kommentar

Han burde få lov til å kritisere en konsoll hvis han har lyst til det, bare han ikke gjør det av prinsipp. Jeg har alle tre, og har ikke noe partisk forhold til noen av dem, men jeg kan vel ærlig si at jeg mener at Wii er en dårligere konsoll enn de andre, ettersom spillene dens appellerer mindre til meg enn de andre? For all del, jeg elsker Twillight Princess og Mario Galaxy, men føler at konsollen kommer med så mange casual- og jentespill at jeg ikke liker den like mye som 360'en eller PS3'en.

Lenke til kommentar

Ble ikke så verst, men jeg syntes min avatar tok opp for mye plass. Jeg ville heller foretrukket at det var seks av mine venner som var der istedenfor. Men jeg trekker tilbake det forrige jeg sa, det var lettere å navigere rundt enn før og fargene var bedre. Hadde de fjernet min egen avtar hadde det vært knall :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...