Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motorstorm 2 er ufattelig gøy syns jeg selv ihvertfall, men helst med folk da! ingen erfaring med fuel enda, syns du skal la tilbudet gå til hode på deg å handle som en helt!!!

 

Ble ferdig med Gudfaren 2 idag og fikk heldigvis et nytt spill i posten som kan kompansere for mer død tid! :)

Lenke til kommentar

Likte eneren godt selv om det var en smule repeterende det også. Men tror jeg venter litt med å spille på toeren, har så mange andre spill som ligger i en stor haug og venter :p

 

Ser ut som at netshop ikke sender med brevpost. Kun servicepakke, og da blir frakten hele 90,- for et spill. Litt drøyt, men må nesten ha et spill vi kan spille 4-player på.

Lenke til kommentar

Ufattelig drøy frakt ja!:) eneste jeg har kjøpt fra Netshop er Den nyeste ps3en min! var så dum at jeg kvitta meg med den med bakoverkompabilitet.! men men! Har å ufattelig mange spill liggende ihvertfall 8 til boxen og 4 til ps3! meh. får kaste meg på Viking, Battle for asgard igjen nå!

Lenke til kommentar

Gameplayet er smått nyskapende, men spillet føles som forrige generasjon. Stiv fysikk, elendige texturer, få animasjoner, slapp gjenskapt by og dårlige løsninger.

Men utenom alt det negative, så er spillet brutalt rått! Digga klørne i X-Men, og her er dem enda råere. Digg oppgraderingsystemet, selv om det er litt bugget. Dette spillet gir det action fra start til slutt, ser du bort i fra grafikk, fysikk, animasjoner og smådetaljer så er dette spillet noe av det råeste som er lansert i år. Infamous er nesten samme type spill men der er det mer story og rolig gameplay. Så av Bionic, Infamous og Prototype, så er Prototype helt klart det råeste men også det minst gjennomførte. 7/10

Lenke til kommentar

Synes 4-player splitscreen på Pacific Rift vart ekstremt smått, er tross alt berre snakk om 720p delt på fire spelarar. Er vanskeleg nok å sjå kor ein skal køyre åleine :D Framerate var til tider ganske lav også. 2-player derimot er heilt konge. God vorspiel-underhaldning :)

Lenke til kommentar

Det var faktisk mye bedre før når jeg måtte spare til spill, da syntes jeg også det var mye mer morro å spille. Nå ligger over 20 spill her uten å ha rørt dem, veit ikke om jeg noen gang kommer til å røre dem heller. Tro meg, den tiden da du kan kjøpe det spillet du vill er boring.

Lenke til kommentar
Det var faktisk mye bedre før når jeg måtte spare til spill, da syntes jeg også det var mye mer morro å spille. Nå ligger over 20 spill her uten å ha rørt dem, veit ikke om jeg noen gang kommer til å røre dem heller. Tro meg, den tiden da du kan kjøpe det spillet du vill er boring.

 

Amen til det!

Lenke til kommentar

Der satt "No Fear" achievementen i F.E.A.R. Hadde hjertet i halsen på slutten av siste banen, skikkelig adrenalin. ;D

Man tåler jo absolutt ingenting på extreme vanskelighetsgrad. Nå gjennstår det bare å gjøre "Ammo hog" (fullføre spillet med mindre enn 500 kuler avfyrt), så har jeg alle achievements i F.E.A.R. Ligger an til å bli nr.2 i Norge som fullfører det. Artig.

Lenke til kommentar
Heldiggriser som kan kjøpe et spill når dere ønsker. Selv må jeg spare lenge, lenge før jeg får kjøpt et spill, gjerne en måned etter at det kommer ut. Da er alle andre ferdige med spillet og har begynt på et annet som jeg må vente lenge på å få prøve...

 

Hehe skal si deg en ting at vi er ikke alltid heldige og det går litt for fort utover resten av tinga som skal betales. Leie for leilighet, mat, regninger osv osv. ! så som ble sagt av bebeluv, kunne ønske jeg også var i den spare til spill fasen, det var ekstra gøy når man først fikk det og man får ikke en bunke på 20 spill liggende urørt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...