Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva sammenligner du det med? Er det noen slossespill med god fysikkmotor og ustive animasjoner?

 

Både DOA4 og VF5 er vel heller ingen maktdemonstrasjon på noen av disse feltene vil eg si, og minner svært mye om sine forrige generasjons søsken. Men Tekken6 kommer såpass seint at eg gjerne skulle sett litt meir forbedringer over hele fjøla. Sjekk ut siste trailene, og legg spesielt merke til disse tilleggs modusene. Mye ser rimelig slarkete og lite for seg gjort ut.

 

Ang. den nye PSP GO så er eg faktisk rimelig fristet der.Syns den var utrolig lekker og se på, samtidig som at MGS: Peace Walker er ekslusiv til den platformen :(

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nå synes jeg Tekken serien har stagnert helt siden Tekken 3, Tag var dog gøy med en kompis,da vi spilte på very hard mot maskinen. Men ellers er det kun grafikken som har blitt oppdatert, og nye figurer. Men nå er vell ikke slossespill noe som kan bli så veldig nyskapende heller, om dem ikke får til noe lignende det skate gjorde.

 

PSP Go ser bra ut ja, elsker den! Håper det kommer noen innbytte kampanjer, så får jeg blitt kvitt PSP 1000 :p

Lenke til kommentar

Tror jeg ikke skal ha PSP Go, har jo bestilt Playstation Portable 3000 som er den lekkreste modellen ute nå :)

 

Venter i spenning den dagen jeg har alle konsollene denne generasjonen!! :D. Mangler bare PSP 3000 så er samlingen komplett :whistle:

 

Og jeg håper at Colin McRae Dirt 2 til PS3 blir enten like god så 360 versjonen eller bedre får da har jeg G25 til det spillet, viss det blir dårligere da blir jeg skuffet for da kan jeg ikke bruke G25 på den "låste" maskinen...

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Tror jeg ikke skal ha PSP Go, har jo bestilt Playstation Portable 3000 som er den lekkreste modellen ute nå :)

 

Venter i spenning den dagen jeg har alle konsollene denne generasjonen!! :D. Mangler bare PSP 3000 så er samlingen komplett :whistle:

 

Og jeg håper at Colin McRae Dirt 2 til PS3 blir enten like god så 360 versjonen eller bedre får da har jeg G25 til det spillet, viss det blir dårligere da blir jeg skuffet for da kan jeg ikke bruke G25 på den "låste" maskinen...

 

Går det ann og lage en tråd hvor du ikke syter over xbox? G25 kommer aldri til å funke med xbox ferdig med saken.

Lenke til kommentar
Åh, Ateuz, ja. Trodde du mente Toman.. :blush:

 

Er ikke det at jeg blir så truffet, men har lest minst 4 poster av samme fyren hvor han klager på akkurat dette. Kanskje han bare bør ha det i signaturen.

 

Veit ikke hvordan det er med dere, men jeg henger på forumet får å lese diskusjoner og tanker om forskjellige spill og andre ting, men veldig mye av dette forumet består av poster hvor det står alt annet en ting andre faktisk kan ha nytte av å lese.

 

Derfor reagerte jeg kanskje litt hardt på den. My bad.

Endret av Ateuz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...