lonnj89 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Velkommen til Konsoll Kafèen! Som MindTooth skrev så fint: Her kan vi diskutere alt det siste som har skjedd i rundt de forskjellige konsollene. Alt fra spill, til filmen. Tråden er ment som en sosial arene. Derfor skal den ta vares på, og ikke bli spammen ned med alt annen dritt. #Regler: #1: Ikke spam! #2: Oppfør dere. #3: Behandle alle med respekt. #4: Vær saklig. #5: Ikke post slibrige kommentarer. #6: Ha en posisitv innstilling. #7: Ingen piratsnakk! #8: Ikke post ting som oppfordrer til konsollkrig!!! __________________________________________ Takk til MindTooth for regler! Tråd er under oppdatering -------------------- Endret 29. januar 2010 av Iceman™ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Ble lite med spilling idag ja. Faen at Gamer.no åpna forumet. Hehe.. Birger Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, alle blame TST og gjengen for å ta fra oss spillinga Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Ro ned, gutta, når forumet er igang og kuene har lagt seg blir spillingen mer effektiv! Vi får nok det tapte igjen! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe. Er med på den. Men trenger noen å spille med. Alle skal liksom være opptatt, eller spille noe annet. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Demonstrasjontråd i Off Topic delen kl 23? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe. Er med på den. Men trenger noen å spille med. Alle skal liksom være opptatt, eller spille noe annet... ...eller sitte på forum.gamer.no. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 ...Eller sitte på forum.gamer.no. We are the same, you and I. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Wow, did I make rules. Det var ikke verst av meg selv nei ONT: Ikke noe demonstrasjon nei. Er bedre enn som så. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 We are the same, you and I. Indeed we is. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Er fail i koden til førsteposten ... (Det med demonstrasjon var tull, om det var noen tvil ) Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Digger det nye xbox live systemet <3 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Er fail i koden til førsteposten ...(Det med demonstrasjon var tull, om det var noen tvil ) Du vet, om jeg hadde laget den, hadde det ikke vært tull. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Digger det nye xbox live systemet <3 NXE er pent, synd det går treigt til tider. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 NXE er for meg like tregt, om enn tregere enn det gamle dashbordet. Kan hende det har noe med at HDD'en min er stappfull, som noen tipset meg om. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 I dag blei det ein slapp dag, ingen gaming verken på PS3 eller 360. Helgen med COD5 levling (dobbel Xp) har satt sitt preg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Sidan forumet er såpassa ferskt bør alle oppføre seg som folk og ikkje byrje med meiningslaus krangling. Eg har forbanna meg på Skate 2 dei siste dagane, men det går framover. Edit: And that is number 1! Only twentythousandsomething to go! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Burde være screenshot mulighet/ mulighet for å buffre spill helt. Å ta en rolig pause fra GTA IV, sette noe til å laste fra Marketplace uten å måtte først lagre (browse marketplace; ikke redeem code), og laste på nytt hadde vært smooth.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 NXE er pent, synd det går treigt til tider. Kunne kanskje vært en idé og fjernet cachen. http://www.joystiq.com/2006/06/09/xbox-360...ode-discovered/ Husk at det er button, og ikke bumper som jeg trodde. (Eller de kaller bumper for trigger, og button for bumper.) Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Edit: And that is number 1! Only twentythousandsomething to go! Lykke til. Look at me! Jeg har høyere postcount enn Zeph. Det trodde jeg aldri jeg skulle få oppleve. Jeg får jo ikke spilt noe i dag når forumet er oppe. Uansett spilte jeg litt Gears 2 i stad. Minst halvparten av kampene spilte vi mot færre enn 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg