Gå til innhold

Den store paladin tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yei, tippa over 5k dps på patchwerk ikveld, såååå Ulduar pls!

 

mistet også troen på menneskeheten etter min første pug som tank, brukte 1time på AN heroic , skjønner ikke hvor jeg finner alle de dårlige folkene tbh..

 

5K! Imponert. :)

 

Jeg har bra erfaring med PUGs i WoTLK faktisk, men pleier å bringe min egen healer.

 

Går greit for min del at ting går tregt, jeg har aldri hastverk, og liker å ha nye lvl 80s med på runnet for å få litt utfordring. Det verste jeg vet er folk som whiner fra start til slutt.

 

Et spesifikt eksempel var en rogue (halveis HC-geraet, resten blues) som ble med i Violet Hold daily HC. Fyren lå på imponerende 1530 DPS, og presterte å kjefte en blue/green-geara warrior huden full fordi han lå på 1450.

 

Har inntrykk av at rogues har en større andel sutrekopper enn de andre classene til sammen. Omtrent kun rogues som skal belære meg om tanking ("use seal of command ffs" "why didn't you heal me" etc etc).

 

Hunters er stikk motsatt. Sier ofte ikke et ord mellom "inv" og "cya". Har truffet EKSTREMT mange dyktige hunters, så det kan hende de bare har vært 100% fokusert på å gjøre jobben sin. :)

 

 

Jepp, imponerende. Deilig å se at noen klarer å DPS'e og gi ret paladins et godt rykte ;)

 

Personlig rekord på 5344dps på Patch her forøvrig.

 

Tviler på at alle Huntere du møter er dyktige fordi de gjør god skade men, hunters er latterlig enkle å spille for tiden. Igverfall ifølge våre egne huntere ;)

Lenke til kommentar
Om det mot all formoding skulle finnes folk på Bronzebeard som trenger en paladin tank så er det bare å se om Pharazon er tilgjengelig :)

 

Forøvrig, hadde det vært interesangt å legge til i førsteposten en spoiler med ingame nick og server til andre paladiner her fra forum.gamer.no?

Hvis dette skjer kan man legge til meg. Nick: Hanso, server: Burning legion B)

Lenke til kommentar
Forøvrig, hadde det vært interesangt å legge til i førsteposten en spoiler med ingame nick og server til andre paladiner her fra forum.gamer.no?

 

Rachelffs

Alliance, Human female

Darksorrow

 

Edit: Female slår male any day, du skal tross alt se på den jævla rompa i en del hundre timer /played. (Jess, jeg er klar over at det er piksler vi snakker om, så spar sarkasmen :) )

Endret av Mafo
Lenke til kommentar

-Blessing of Kings – this spell is now a base ability trainable by all paladins.

 

-Exorcism – this spell now causes damage to all types of enemy targets. However, it always critical strikes undead or demon targets. This change should make sure paladin damage doesn’t drop when going from Naxxramas to later tiers of content.

 

-Shield of the Templar now causes your Avenger’s Shield and Shield of the Righteousness to silence targets for 3 sec. The old damage bonus of this talent has been folded into Holy Shield, Avenger’s Shield, and Shield of the Righteousness.

 

-Ardent Defender, Improved Hammer of Justice, One-Handed Weapon Specialization and more have had their ranks reduced.

 

-Guarded by the Light – no longer reduces the mana cost of shield spells, but now has a 50/100% chance to refresh Divine Plea duration.

 

-Judgements of the Just – now also reduces the cooldown of Hammer of Justice by 10/20 seconds and increases the duration of the Seal of Justice stun effect by 0.5/1 second.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...