Gå til innhold

Den store paladin tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Defense = avoidance, så gjør ikkeno om man er over crit-immune

Edit; Marcus, Dentarg YO

Joda, det gjør ikke noe å ha over 540 defense, men som oftest får du mer ut av å velge dodge eller block frem for defense etter cap.

Liksomedit: Huff, kamuflasjefylla. Alle jeg kjenner ser på dere som håpløse gankere :(

 

 

Eg liker å holde meg rundt 9% i dps gearet, sånn at hvis jeg bytter ut gear, så har jeg litt å gå på hvis jeg må bytte ut noe med en del Hit.

Jeg liker å holde meg på akkurat 8% hit :)

Ikke glem expertise!

 

Kan noen kort forklare meg hvorfor det er ønskelig med 102,95% ift avoidance?

Er dette en sum av dodge, block, parry + HS?

Før WotLK var det ønskelig slik at du ikke kunne få crushing blows fra raidbosser. Nå er ikke det aktuelt lenger, siden kun mobs 4 lvls høyere en deg kan gjøre crushing blow (og ingen mob i spillet er over 83).

Det er fortsatt gunstig, siden med full avoidance vil bossen enten bomme, eller så vil du blocke, som tar av en stor del.

Det er summen av dodge, parry, block inkl HS og miss som teller. Husk at du også har 5% miss i bunn som character sheet ikke viser :)

Lenke til kommentar
Joda, det gjør ikke noe å ha over 540 defense, men som oftest får du mer ut av å velge dodge eller block frem for defense etter cap.

Liksomedit: Huff, kamuflasjefylla. Alle jeg kjenner ser på dere som håpløse gankere :(

 

WAT, skylder på Inflames som bruker store deler av dagene sine på å ganke i Sons of hodir stedet :p

 

 

On topic, fikk JC 400 nuh så 27str inc, fikk også nobles card igår så har 3675ap unbuffed nå, MORRO å gå PvP med PvE spec/gear og Judgement of martyr, critter for 10k på folk med litt resilience

Lenke til kommentar

dagens content vil nok tillate det, men spørs om du får litt lave stats av det sånn generelt. Noen jeg kjenner har noe rundt der og de har ikkeno problemer nå, men de tror de kan få litt problemer i Ulduar om healingen faktisk blir betraktlig vanskeligere.

 

er jo ikke verre en å regemme om ulduar blir for hardt

Lenke til kommentar
Jeg gemmer for intellect stort sett hele veien. Ingen ulemper ennå. :)

 

Edit: Bear^: Skal jeg skrive førstepost? Isåfall, skal jeg skrive en her så du får kopiert den inn eller skal jeg lage ny tråd?

 

Om du har noe god relevant informasjon til førstepost er det bare å enten skrive det her eller sende det til meg på PM, var i manko for hva jeg skulle skrive :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gleder meg til førstepost kommer. Gidder du ta med hva(du mener) de forskjellige speccsa skal fokusere på? Ret skal lete etter det, og det på armor osv? Har spurt folk ingame, og folk på irc, litt forskjellig mening.

Lenke til kommentar
når du har rundt 200 hit er 1 ap verdt mer dps en 1 hit, så jo, du har 160 for mye hit.

Før +Hit-cap (263) er jeg skeptisk til at 1 Attack Power er verdt mer enn 1 Hit Rating. Så, elaborate please. :)

 

PS: Hei forresten. Jeg kan sikkert hjelpe ut med førstepost når jeg ser Lycan har glemt noe.

Lenke til kommentar
Gleder meg til førstepost kommer. Gidder du ta med hva(du mener) de forskjellige speccsa skal fokusere på? Ret skal lete etter det, og det på armor osv? Har spurt folk ingame, og folk på irc, litt forskjellig mening.

 

For slike spørsmål ville jeg brukt Elitist Jerks som en sikker kilde, slår nå iallfall hva de fleste andre tror og mener fordi de tror det er slik.

 

Link til retribution her:

http://elitistjerks.com/f76/t37843-retribu...ad_wrath_3_0_a/

Lenke til kommentar
Før +Hit-cap (263) er jeg skeptisk til at 1 Attack Power er verdt mer enn 1 Hit Rating. Så, elaborate please. :)

 

PS: Hei forresten. Jeg kan sikkert hjelpe ut med førstepost når jeg ser Lycan har glemt noe.

 

http://elitistjerks.com/f76/t37843-retribu...ad_wrath_3_0_a/

 

er maaaasse der om theorycrafting på det, og noe så enkelt som at de Paladinene som gjør mest DPS er de som har 200hit ca og goer full strentgh

Lenke til kommentar
You want to be hit capped to maximize (and stabilize) your DPS, but any hit after the cap is wasted itemization points, so gear accordingly. Please note that while you (ideally) want to be hitcapped, you generally shouldn't gem or enchant for it... let it come naturally via gear.

 

Fant ikke noe annet enn dette. Du mikser ikke med ghosthit-buggen (som nå er fikset) vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...