Gå til innhold

Nintendo 64 Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kokainstikker var et nytt uttrykk for min del.

Henspiller som du sikkert skjønte til det hvite pulveret som pleide å danne seg nedi sprekken mellom sticken på kontrollen og kantene. Meg og en kamerat pleide å spøke med at Nintendo brukte kontrollene til å smugle kokain inn i alle verdenshjørner. Etter demontering ble kokainen tatt ut av kontrollen, pakket i passelige store poser og videredistribuert. Men litt kokain ville selvsagt alltids ligge igjen. :D

Lenke til kommentar
Henspiller som du sikkert skjønte til det hvite pulveret som pleide å danne seg nedi sprekken mellom sticken på kontrollen og kantene. Meg og en kamerat pleide å spøke med at Nintendo brukte kontrollene til å smugle kokain inn i alle verdenshjørner. Etter demontering ble kokainen tatt ut av kontrollen, pakket i passelige store poser og videredistribuert. Men litt kokain ville selvsagt alltids ligge igjen. :D

 

haha. fantasi hadde dere hvertfall :lol:

 

men høres ikke ut som en dum ide. er vel ingen som ville sjekket en sending fra Nintendo. Litt dumt om den hadde havna feil da :p

Lenke til kommentar

Huff... Jeg er så heldig å fortsatt ha 64'en min, selv om den står til en kompis. Anywho, Zelda var en klar favoritt hos meg, både OoT og Majora's Mask. Hadde Mario Party 1, 2 og 3, som ingen ville spille med meg fordi jeg slo dem xD, GoldenEye er en klassiker, Banjo Kazooie, og jeg husker spesielt da jeg fikk den 120. stjerna i Mario 64, 100 mynter på Rainbow brettet mener jeg det var.

 

Aah, nostalgi... =)

Lenke til kommentar
N64 var perfekt for oss avhengige av plastkokain ja. Spille noen timer, gjerne MarioParty som var perfekt for kokaingrinding. Deretter dunke pulveret på en blank plate, hakke opp med et barberblad, hundrelapp rullet samme og "SNIFF". Mmmm, deilig plastrus.

 

Hehe gode minner. Husker spesielt et minigame i MarioParty, der det var drakamp med tau. Da ble det samlet opp masse plastkokain.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...