Gå til innhold

Nintendo 64 Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg kan huske at vi til tider var nærmest en lokal spill-hub med opptil åtte folk som satt og ventet på å spille Diddy Kong Racing. Hehe.

 

Masse bra spill der, ja. Ocarina of Time, Majora's Mask, Super Mario 64, GoldenEye, Banjo-Kazooie.

 

Uheldigvis er samtlige av kontrollene mine oppbrukt, noe som gjør at jeg ikke fårr brukt maskinen til noe nyttig :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åhh minnene.

 

Først mario kart 64 multiplayer. Husker "bilene" gikk raskere når man var 3 stk og spilte "Deathmatch". Ble raskt hektisk oppe på skyskraperen.

 

Castlevania var vel også et spill jeg likte veldig godt. Musikken og stemningen var herlig.

 

Og sist så har vi Shadowman. Fy f*** så mange timer jeg hadde med det spillet. Kjøpte det til PC for et par år tilbake i sverige. Ble overraska over at jeg i det hele tatt turte å spille det når jeg var yngre. Noen andre her som likte det egentlig?

Lenke til kommentar
Noen som husker Hydro Thunder lagd av gode gamle Midway? Det var rått hvis du hadde en venn og to kontroller.

 

åh det husker jeg at jeg spilte mye, dog ikke på n64 men på en "arkade" automat ved mitt lokale gatekjøkken :p

 

Men noe som irriterer meg er når jeg skal laste ned roms er det umulig å finne noen av klassikerne når disse blir alltid fjernet av ESA.

De fleste av disse spillene har jeg fra før og (noe som da gir meg lov til å laste de ned når jeg allerede har kjøpt de), men jeg finner de ikke igjen :/

Lenke til kommentar

Mange gode minner til denne perlen av en konsoll :D

Fantastiske spill som GoldenEye(the one and only!!), Mario Kart, WCW/NWO Revenge, Super Smash, Super Mario 64, Banjo-Kazooie, Dark Rift, Turok... Mmmmmmmmmm herlig.

Kunne virkelig tenkt meg en N64 selv, siden jeg aldri har hatt en :( Men naboen hadde, og den ble godt brukt for å si det sånn:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...