Gå til innhold

Nintendo 64 Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3c18_1.JPG

 

Flere her som hadde en slik back in the day eller?

 

Skulle ikke mye spilling til før gullfargen begynte å forfalle.

:o :o

Jeg rocka rumpe med den kontrolleren der, Golden eye var spillet mitt til multiplayer på den tiden og "gulfisken" som alle mobba den med hang med meg rundt hvert hjørne på Temple der jeg fortsatt husker spawn-points.

Å hjelp jeg må blåse av støvet på 64'n min selv jeg, men tviler på om gullfisken klarer det..

 

Stakk og henta 4 spill fort, hadde mange mange fler før men.. tidens rand tærer.

Holy magic century anyone? RPG for the frikkin win.

South park? BOBBYBIRD <3

Zelda: Ocarina of time, Gannon er herlig designet i dette spillet og musikk, fløyta, Epona og mario-bilet i høyre vindu. You know.

 

Pierce Brossnan ser ganske så kjekk ut på GoldenEYE bildet vil jeg si, hoppe i strikk utenfor dam sa du?

 

N64, enkelt og greit elsk.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 4 uker senere...

For et par uker siden kjøpte jeg meg Nintendo 64 igjen, til god fornøyelse for min kjære nevø. Jeg var dum nok til å selge min egen Nintendo 64 i ungdommen. Men faen, så artig det er å kunne spille dette igjen, som jeg sammen med venner på fritidsklubb osv. spilte.

 

Eneste jeg lurer på, er om finnes det noen som selger ubrukte eller til dels helt nye kontroller? Vet at det er minst 10-12 år siden det sist ble produsert, men gidder ikke å betale i dyre formuer for godt slitte kontroller. Den jeg har nå er så utslitt, at jeg for vondt i tommelen etter en map. :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

James Bond: Goldeneye var en klar favoritt i nabolaget hos oss. Ble spilt flere timer 4-player splitscreen om dagen husker jeg. Konge spill. Hender jeg drar det frem den dagen i dag. Var/er uslåelig :p

 

Spillet er fortsat lige så sjovt. Jeg har haft timevis af sjov med det, også i de seneste år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...