Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det absoluttspill sender fra? Håper jeg får det på tirsdag selv om jeg bor i Tromsø :(

Ablouttspill ligger i Kongsberg, selv bestilte jeg Modern Warfare 2 fra dvdhuset.no, og mitt lå i posten i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi PC-spillere får jo ikke spilt spillet før torsdag uansett. Spillet MÅ registreres via Steam, og om man ser på Steam, så får ingen av oss registrert det før den 12. Flott!

sikkert svart på mange ganger, det gjelder bare vis du kjøper det via steam

Håper du har rett her, har hørt andre ting men er selv ikke sikker.

Skrevet

Hva er greia med at det (noen ganger, kanskje ikke hver gang?) flyr en haug med pengesedler ut av deg når du dauer? Har sett det på diverse videoer..

Skrevet

Du kan vel ikke oppgi addressen din Rushpowr?

Hehe,har ikke tatt det ut av plasten enda, venter med det til Tirsdag, holder på med Tekken 6 til ps3 nå :)

Skrevet

Hva er greia med at det (noen ganger, kanskje ikke hver gang?) flyr en haug med pengesedler ut av deg når du dauer? Har sett det på diverse videoer..

Har aldri sett det... Link?

Skrevet

Bare se noen Multiplayer-videoer (her feks), så ser du det. Jeg er ikke sikker på om det er pengesedler, men jeg mener å ha lest noe om det et eller annet sted.

Skrevet

Det er vel Live-chat/crossgame-chat som vil bli deaktivert? Partychat ingame vil ein vil fortsatt kunne bruke? Så vidt eg har skjønt i alle fall.

Skrevet

Ingame partychat er der fortsatt, men de har deaktivert Live-chatten i noen spillemoduser, så man ikke skal kunne snakke til den siste som er igjen i S&D feks.

Skrevet

Om du ser videoen ser du at det er xgamechaten eller partychat som jeg kaller det jeg snakker om. Det kommer opp en slik "XXX has joined your party" sak. Jeg tenkte denne var deaktivert da man vil kunne chatte med laget selv om man er død på S&D og slike gametyper.

Skrevet

Bare se noen Multiplayer-videoer (her feks), så ser du det. Jeg er ikke sikker på om det er pengesedler, men jeg mener å ha lest noe om det et eller annet sted.

Det har med "Payback" å gjøre.. Hver gang du dreper noen som drepte deg, forrige liv, så får man et "payback-kill", hvor penger flyger ut av vedkommende.. Er bare en liten, artig detalj IW har lagt inn.

Skrevet

Hei!

Jeg trenger litt tips!

Jeg har blitt fryktelig glad i min PS3, men har alltid vært litt skeptisk til FPS på konsoll. Bør jeg kjøpe MW2 til pc eller ps3? Har ikke spillt COD-serien tidligere, men har spillt mye BF.

Skrevet

Som den pc-spilleren jeg er vil jeg be deg kjøpe det på PC. Kontrollene er du allerede vant med. Tror det egentlig er smak og behag, men du sparer da i det minste litt penger om du har en OK PC og kjøper det der.

Skrevet

Lurer på akkurat det samme. Vurderer å laste ned en "demo" til datan, for å se om datamaskinen min duger. Gjør den det så kommer jeg til å kjøpe det, og hvis den ikke duger kjøper jeg det på Ps3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...