Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Deg om det, noen som har link til spoileren?

Finner den ikke, men

det er et oppdrag ute i verdensrommet

IKKE TRYKK HER HVIS DU VIL HA EN STOR DEL AV SP SPOILET!

Er det noen som vet om fiendene respawner i SP?

De respawner ikke evig denne gangen.

Endret av Bruker-127711
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Da la jeg til en ekstra advarsel der jeg.. Vet hvordan det er med de spoilerknappene ^_^

Skrevet

Haha, jeg skulle trykke på spoiler-knappen av ren refleks, men jeg bommet og traff en halv millimeter ovenfor. Så innså jeg plutselig at jeg absolutt ikke vil se spoileren, og greide meg. :D

Skrevet

Ser nå ut som om Activision bruker noen av de ekstra blodpengene de får inn på noe godt, selv om IW ikke ville ha dem. http://www.develop-online.net/news/33181/Infinity-Ward-snubbed-ridiculous-MW2-budget

"Bobby Kotick I salute you, even my dog is amazed at how fucking stupid you are"

Det lukter eldre EA takter av Bobby Kotick. Et underholdnings spill blir ikke bedre til mer penger du pomper ut med. Tvert imot så ser det ut som at Activision har skutt seg selv i foten. MW2 lanseringen er allerede ødelagt, spillet er lekket ut på nett. Tyske og franske SP walkthroughs er ute og dette sier jo litt. IW beskyldte PC pirater for at de fikk dårlige salg en periode i cod4, interessangt at xbox360 piratene slo et slag for seg selv.

Personelig trur jeg disse piratene gjorde dette for å vise at PIRACY fortsatt lever og det blir vi nok ikke kvitt med det første. Jeg er egentlig veldig glad for at spillet ble pirat lekket ut på xbox360, det betyr imidlertid at activision/IW fikk et slag i tryne. Fult fortjent med en slik dårlig support og arroganse ovenfor sine kjøpere.

Skrevet

Synes ingen fortjener å få arbeidet sitt kopiert/stjålet, og jeg synes det er dumt/leit at noe sånt skjer flere uker før release.

Helt enig, men utviklere må nesten i disse tider forvente at spillet deres blir priatkopiert kort tid etter release. Men det er trist når det skjer uker før release. Ikke bare ødelegger det for utviklerne, men også for oss fans. Jeg har sluttet å lese nyheter om MW2, besøker heller ikke det offisielle forumet i frykt for å snuble over spoilers.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Finnes det noen review fra noen store sider enda? Sjekker div sider hvert 5. minutt nå.

Skrevet

Det er ikke bare anmeldelsene som er sene nå. Har sjekket ut på disse sidene og ingen har fått spillet enda på lager :( Håper at CDOn får det på lager i morgen da *ber*. Disse sidene har jeg sjekket for lagerstatus, men ingen har spillet på lager:

Playx.no

Play.com

Amazon.co.uk

Amazon.com

GameZone.no

Absoluttspill.no

CDON.no

Zailor.no

Elkjop.no

Euronics.no

m.m

Skrevet

Forbaska. Gamezone hadde bekreftet leveranse 6.11, men nå er den flyttet til 9.11. Nå er det like før jeg avbestiller. Posten har ikke nubbsjangs å levere opp hit på endag, og da er det like greit å stå på Elkjøp når de åpner. Skuffende. Hadde virkelig håpet å få spillet en dag før.

Skrevet

Det er nå jeg er glad får at jeg har Pre-ordra det på Steam :D

:o Gikk inn bare får å sjekke info, å det kommer ikke ut før den 12! :angry:

Vel samme har jeg også gjort. Selv om jeg hater activision og IW for alt de har gjort mot oss PC spillere, men er spillet er kjøpt først å fremst for SP.

For dere optimister som trudde at dere ville få det en dag før, kan nok legge fra seg den tanken. Årets største release ankommer nok butikken 9/10.november. ETA 11-12 november har dere det i posten.

Skrevet (endret)

Men hvorfor bestemte Steam seg for den 12? :cry: Kraftig forrvirra her :(

Same case med COD4, vi måtte også vente 2 dager der. -Hvorfor? nei, det aner jeg ikke. Det kan jo være alt fra dev-tech til

@såpe: Du står lenger fram i køen på antall kopier av spillet? hver butikk får kun et bestemt antall kopier ved første forsendelse

Tatt fra steam forumetKILDE

"The only difference between the two versions will be this.

Retail = You get a box with it.

Steam = You don't.

Since MW2 will install to your Steam Account right away it doesn't really matter which version you buy now."

igjen så er det ikke steam som velger når de skal gi det ut. Activision har nok satt dato 12.nov for steam. Why? blame Bobby kotick for his way of profit.

Endret av Oleidolet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...