MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Glad ingen tok nicket mitt. MindTooth er kjært. Med avataren, er jeg i godt humør. Birger
Informanten Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Og hvem blir de? Må vite slik at man vet hvem man skal konstant spamme med PM's in den nærmeste tiden. Regner med de beholder de gamle gode, det er best inntil videre.
Markus1802 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 er nummer 57 tror jeg, og må si at det er litt stas og være noen av de første
Essem Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Og hvem blir de? Må vite slik at man vet hvem man skal konstant spamme med PM's in den nærmeste tiden. Alle vil være moderator på dette forumet. "Hvorfor?" spør dere kanskje. Jo, det er fordi dette forumet er verdens beste, tenk! TA BORT BILDET! Hvorfor er det her? Jeg får ikke fjernet det.
LarZen Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Sim salabim! POFF _LarZen_ is reborn! Håper det blir bra her slik
another_visitor_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Big time grats! Både til Gamer.no & alle som har klemt seg med allerede 5 år gamle signaturen sig-spoiler! fra X-gamer.no har aldri passet bedre enn nå så den får vel bli med over. Cheers for et starten på et nytt eventyr, Rock On!
amouth Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Grattis gamer.no Keep up the good work! Lunkenkaffe.
- FuzioN Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Tenk dere da! Til et designløst forum til norges beste spillside! Selv om dere allerede har vært det :unsure:
SkagenBot Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg må gratulere Gamer med nytt forum. Dette blir spennende.
Zeo_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Fantastisk, da var dere oppe igjen! Gleder meg til en ny gamer.no-æra! Blir bra dette! Daniel
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 i want to a moderator. .you won't regret it. Sier han som ikke eier gramatikk i innlegget sitt
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Glad ingen tok nicket mitt. MindTooth er kjært. Med avataren, er jeg i godt humør. Birger Selv benyttet jeg meg muligheten til å fjerne punktumen fra nicket mitt. Var en bruker med 8 innlegg og siste innlogging i 2006 som "stjal" nicket mitt på diskusjon.no. :c
Glipp Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Skal bli digg med en ny startside igjen da den tidligere var hos tek's gamer.no Gratulerer!
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 i want to a moderator. .you won't regret it. Jeg tror desverre ikke det der er måten å bli moderator på. Kanskje du burde prøve å skrive noen velinformerte og innholdsrike poster istedenfor. Det kan gjøre underverker. Det pleier også å hjelpe å begynne setninger med stor bokstav, og avslutte dem med punktum.
Anbefalte innlegg