Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer


Anbefalte innlegg

At det er "mye syting" betyr bare at produktet er populært og at det blir mye brukt. Vi som eier Transformeren bruker denne tråden til å finne ut av ting samt og hjelpe hverandre. Dermed har man heller ikke det store behovet for å skrive så mye om det som er bra og det som funker.

 

Jeg har sikkert skrevet mye som kan virke negativt i denne tråden selv, men er faktisk strålende fornøyd med produktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min enhet fungerer helt knirkefritt og akkurat som forventet :D men det er litt irriterende at de har endret musepekeren og skrolleretningen med trackpaden, noen som har funnet ut om det går an å endre dette? (selv om det er mer logisk med den nye pekeren har jeg ikke klart å vende meg til den)

Lenke til kommentar

Min enhet fungerer helt knirkefritt og akkurat som forventet :D men det er litt irriterende at de har endret musepekeren og skrolleretningen med trackpaden, noen som har funnet ut om det går an å endre dette? (selv om det er mer logisk med den nye pekeren har jeg ikke klart å vende meg til den)

Jeg liker rundingen godt, men skulle gjerne sett en prikk i midten eller noe slikt. Jeg føler at det er litt ufokus på en måte. Måten den scroller på nå er jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Nå virker det som om at jackpluggen begynner å streike. må ofte trykke inn og vri pluggen en stund for at lyden skal komme i begge høyttalere. Noen andre som har opplevd dette?

 

teit. på tabben så virker ikke venstre høyttaler. og med hodetelefon så virker ikke høyre ...

 

Denne uken sluttet min jackplugg å virke på venstre øre. Høyre funker bra, men hvis jeg vrir litt på kontakten kobler den seg helt ut og de innebygde høyttalerne slår seg på. Høyttalerne fungerer forøvrig helt fint.

 

Rart at det skjedde rundt tiden 3.2 kom, men denne type feil kan vel ikke være annet enn hardware?

Lenke til kommentar

De fleste som har en Transformer har med stooor skuffelse innsett at 720p mkv/H.264 High Profile+AC3 ikke er spesielt spillbart på disse brettene, mye takket være Tegra2-chip'n til nVidia. Noen som har testet å overklokke?

 

Den har en dobbeltkjerne 1GHz-prosessor, og så at noen hadde klart en meget stabil 1,4GHz clock. Vil dette hjelpe, eller sitter problemene dypt i hardware-støtten?

 

Post #1064 nevner DicePlayer. Den er heller ikke supergla i dette formatet, da det under "limitations" står: 2. Tegra 2 Tablet can play 720p(H.264 High 4.1 but have some glitches )

 

MX Player ser ut til å klare det, men der får jeg ikke lyd hvis det er AC3, og bruker hardware acceleration.

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Nei kanskje ikke. Men Diceplayer er ihvertfall den eneste jeg har prøvd som har klart å spille av high profile mkv med både bilde og lyd. Ikke helt perfekt, men et steg i riktig retning.

 

Men ja, er mest Nvidia sin skyld. Leste et sted at de kom med en slags unnskyldning at de ikke støttet dette noe særlig. Håper at de har lært det med Kal-El

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvet navigasjon uten nettforbidelse? Funker det?

 

Jeg har testet det såvidt (en liten tur på 4 mil). Fungerte fint, utenom at bilholderen jeg kjøpte klemte/dekket over høytalerene slik at det var vanskelig å høre hva som ble sagt (det er ikke padden sin feil, og kan løses ved å bruke minijack -> Aux på anlegget eventuelt)

 

Copilot Premium ble brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...