Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer


Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått den tilbake fra reperasjon for andre gang. Sendte den som tidligere inn for ustabilitet (programmer fryser/lukkes, restarter av seg selv, slår seg på av seg selv ++), og det første som møter meg er at den er på når jeg har den ut av esken, og når jeg skal logge inn på google-kontoen min fryser alt og jeg må ta force-shutdown. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Vurderer det samme. Det som river i sjelen er at det ikke virker til å være noe skikkelig alternativ til Primen. Det jeg vil ha er:

- Evne til å spille av mest mulig video.

- SD åpning for 64gb.

- HDMI til TV.

- Brukbar styrke.

- Android.

 

Men nå kommer jo alt til windows, og det som kommer utenom har jo betydelige mangler, feks mangel på SD-kort som er et must(NExus 10.) Drit å dra med cloud lagring, jeg vil kunne bruke faenskapet i fly og tog, etc.

 

Hvorfor skal det være så vanskelig!?

Lenke til kommentar

Vurderer det samme. Det som river i sjelen er at det ikke virker til å være noe skikkelig alternativ til Primen. Det jeg vil ha er:

- Evne til å spille av mest mulig video.

- SD åpning for 64gb.

- HDMI til TV.

- Brukbar styrke.

- Android.

 

Men nå kommer jo alt til windows, og det som kommer utenom har jo betydelige mangler, feks mangel på SD-kort som er et must(NExus 10.) Drit å dra med cloud lagring, jeg vil kunne bruke faenskapet i fly og tog, etc.

 

Hvorfor skal det være så vanskelig!?

Hvis du utelukkende flyr med Norwegian kan cloud virke... Men det er ganske håpløst at de ikke klarer å putte en liten SD-slot i nettbrettet. Tar ikke direkte stor plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...