Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer


Anbefalte innlegg

Tror tastaturet også funker på norsk, bare at det er bilde av taiwanske rune-symboler istedetfor de vanlige romerske(citation needed) bokstavene vi er blitt så vant til. Sjekk ut sweclockers. Der tester dem det britiske tastaturet og skriver äöå så det sjunger etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er den ute i butikkene overalt annet enn fedrelandet?

skal jo til spanien til uka...

 

Overalt er vel å trekke det litt langt, såvidt jeg skjønner av det som skrives på forumene utaskjærs.. Det er vel for det meste England og USA som har den, og du vinner vel i lotto lenge før du snubler over den fysisk i en butikk.. Det dukker opp et blaff i ny og ne, hvor en nettbutikk plutselig har noen stykker.. Men de går jo som varmt hvetebrød, du skal ha flaks der også!

Lenke til kommentar

Her blir det eBay fra Taiwan.. Kjøper med dock også, jeg gidder ikke å vente på norske butikker.. Jeg kommer nok ikke til å skrive så enormt mye æøå på den (sjøl om æ e nordlænning) at jeg ikke kan takle metoden som sweclockers demonstrerte..

Lenke til kommentar

Hos meg står det imellom Eee Pad Transformer, og Samsungs Galaxy 10.1, men jeg VIL ha Asus sin Transformer. Grunnen til dette er bla docking stasjonen, som jeg synes er helt genialt, både med tanke på evt nyere modeller til Asus som skal høre til å fungere på denne, batteri levetid, og ja om du vil bruke den til mer office bruk.

 

Vurderer å vente til både Eee Pad Transformer, og Galaxy 10.1 har vært ute et par uker i Norge, så jeg kan lese mer av erfaringer på disse. Hørte på et par tester hos SweClockers at det er problemer med å spille av .mkv filer på Eee Pad Transformer. Rekner nesten mad at dette gjelder på samtlige Android tabletts? Men det burde vel komme nye og bedre mediespillere til Android etter hvert.

Lenke til kommentar

Hva ble totalprisen?

 

Kommer på omtrent det samme som i Norge, ca 4500..

 

Har bestilt EEE Pad Transformer med tastatur fra England. Blir totalt ca. 4000kr da jeg får en kompis til å handle for meg.

 

Orker ikke vente mer nå. :)

 

Bør ha den til neste helg.

 

HVOR HANDLA DU FRA? Jeg har også en kompis der som hjelper meg om jeg trenger det, men jeg har ikke funnet noen med dock in stock (høhø)

Lenke til kommentar

Jeg driver å kikker på minnekort til Transformeren jeg snart skal bestille. Men hvilke minnekort burde jeg går for? Class 6? 10? USH 1?

Har ikke så mye greier på minnekort men har lest litt her:

 

http://www.sdcard.org/developers/tech/speed_class/

 

Ifølge den oversikten, er det vel enten class 10 eller UHS1 som er raskest. Eller er denne infoen utdatert?

 

Hvilke minnekort skal dere kjøpe til deres transformer/android pad?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...