Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Acer har usb..hvordan fungerer det da med filer til Asus fra usb penn? går ikke det?

Joda, det skal gå fint. Overføre fra usbpinner/kameraer osv..

 

med keyboard docken, ja

ASUS har kun USB på docken så det er da eneste plassen man kan bruk USB-pinne, mens docken har vanlig SD leser og selve brettet ar MiniSD leser.

Lenke til kommentar

ASUS har kun USB på docken så det er da eneste plassen man kan bruk USB-pinne, mens docken har vanlig SD leser og selve brettet ar MiniSD leser.

 

Mjoooo, men jeg har lest noe om at det vil være mulig å lage en usb-host-kabel som plugges rett i den proprietære lade/dock-pluggen på selve paden...

Lenke til kommentar

ASUS har kun USB på docken så det er da eneste plassen man kan bruk USB-pinne, mens docken har vanlig SD leser og selve brettet ar MiniSD leser.

 

Mjoooo, men jeg har lest noe om at det vil være mulig å lage en usb-host-kabel som plugges rett i den proprietære lade/dock-pluggen på selve paden...

 

det vil nok være mulig ja, om ASUS har tenkt å produsere det er en annen sak. men hvis de bruker samme connector på fremtidige tablets (både android, windows og andre os) så vil det nok komme tilbehør som kan plugges inn i den porten ja.

Lenke til kommentar

men hvis de bruker samme connector på fremtidige tablets

 

Videre leste jeg en annen plass at asus visstnok har bekreftet at docka skal være kompatibel med andre fremtidige transformer-produkter.. (Personlig fantaserer jeg om at de lager en quadcore-tablet som passer i docka, det gjør oppgradering lettere på et seinere tidspunkt)

 

Hvis dette stemmer er connectoren kommet for å bli en stund..

 

 

 

 

edit: For en stund siden dukket det opp litt "ASUS Official Accessories" på den italienske facebook-sia, deriblandt et adapter som lar deg koble til en USB-stick.. Jeg tolker dette til at det er en dings som lar oss gjøre det vi er ute etter.

 

(videre er det lade-dock, folio-case (denne er ute i salg på diverse sider) og en mini-hdmi til vga adapter-kabel)

http://www.crunchgear.com/2011/04/27/here-are-the-official-asus-transformer-accessories-and-add-ons/

Endret av Licker
Lenke til kommentar

Min bestilling kom med på partiet som har bekreftet dato 20.05.2011. Det er utsolgt og neste parti inn kommer 14.06.2011. :)

 

Eller så har PS operert med en dato for et parti, og denne har blitt utsatt og utsatt og utsatt... Nå spurte ikke jeg om akkurat dette da jeg ringte PS i går, men jeg spurte om 30.5.11 var en dato jeg kunne stole på.. Han sa at deres parti med tableter var på vei fra asus, og at datoen var det asus som hadde satt.. De hadde ikke kontroll med noen ting, varene bare dukker opp hos dem.

Jeg håper for din del at jeg tar feil, men jeg tror ikke det er flere partier med tableter som kommer..

Lenke til kommentar

Jeg har fått bekreftet fra PS.no at 14.06 er datoen for parti nr 2. Parti 1 skal fortsatt komme inn i morgen.

 

Da må jeg bare få overbringe mine sjalu gratulasjoner, og ønske dere i batch#1 lykke til med fjølene deres!

Jeg er dødelig misunnelig!!

 

Jeg har fått bekreftet fra PS.no at 14.06 er datoen for parti nr 2. Parti 1 skal fortsatt komme inn i morgen.

 

Da må jeg bare få overbringe mine sjalu gratulasjoner, og ønske dere i batch#1 lykke til med fjølene deres!

Jeg er dødelig misunnelig!!

Lenke til kommentar

Håper dere faktisk får den i morgen da! Selv endte jeg opp med å bestille versjonen med tastatur, som kommer om et par uker. Har forsåvidt vinglet mellom HTC Flyer (som aldri kom), Acer Iconica, Galaxy Tab 10.1 (orket ikke ventetiden) og ente til slutt opp med å bestille Eee Pad-en i ren impuls.

 

Satser på at den blir bra som jeg tror :)

Lenke til kommentar

Håper dere faktisk får den i morgen da! Selv endte jeg opp med å bestille versjonen med tastatur, som kommer om et par uker. Har forsåvidt vinglet mellom HTC Flyer (som aldri kom), Acer Iconica, Galaxy Tab 10.1 (orket ikke ventetiden) og ente til slutt opp med å bestille Eee Pad-en i ren impuls.

 

Satser på at den blir bra som jeg tror :)

Den er veldig fin, og skjermen er en drøm i sollys - fremdeles artig å kunne youtubevideoer på bussen med morgensolen sterkt inn vinduet. (Min ble bestilfra taiwan - gadd ikke ventetiden og kom med norsk språk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...