Gå til innhold

Try be4 you buy! spill pris?


Anbefalte innlegg

jeg håper ikke denne blir stengt på grunn av at jeg ikke kjøper alle spillene :wink:

 

Hvis man først prøver et spill som man har lasta ned gratis og du synns dette er et døds bra spill, SÅ KJØP DET!

de som cracker spill er de som kjøper flest spill også. :woot:

 

Alle som klager på at spill ikke funker på nette eller trenger serial ol. synns jeg kan dra til andre forum som er beregnet for folk som bytter serial og brenner spill.

 

Vil du ha noe som funker fint på nette med serial så kjøp spillet. har faktisk opplevd 1 gang at orginal spillet ikke funka på maskinen, så jeg cracka det, wips IT WORKED :lol::lol:

 

meningen med denne var vel å få folk til å si meningen om spill prisen.

ER SPILLENE FOR DYRE FOR FOLK?

kommer spill for sent i butikken?

:shrug::shrug::shrug::shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ! Spill er for dyre i utgangspunktet....

Men vi må skille mellom kvalitet og søppel.

Det finnes så mye dritt på markedet som bare blir pøst halvferdige ut bygget på en allerede oppbrukt ide, som man spiller i 2 timer for så å gå lei og aldri røre det igjen. Særlig fps sjangeren er blitt belastet tungt med dette fenomenet.

 

Jeg sier med derimot enig med de som sier at "liker du spillet , så kjøp det"

Dette gjelder vel mest online spill for min del....

Tester cracka versjon i singelplayer først, og er jeg overbevist løper jeg i butikken for å sikre meg gyldig reg. kode.

 

For å summere opp, så tror jeg at de spillfirmaene som er seriøse og som lager spill som er mer enn døgnfluer uansett vil overleve.

 

Skal kjøpe Frozen Throne i dag :D (elsket W3)

Lenke til kommentar

SPILL > HJELP synns det passer fint jeg!

 

i og med at JEG vil ha hjelp til å finne ut hva folk er villig til å betale for spill i butikken!

 

men siden du synns dette er så dumt synns jeg du ikke burde svart heller!

 

men kanskje du har rett.... at folk i forumet her ikke tenker sånn.... ER det bare TIPS AND TRIX forum detta da???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...