Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk prøve en runde med min Ferdinand. Merkelig runde der jeg skyter på alt og alle( fienden såklart) og ingen skyter tilbake fordi de er for opptatt med å kjøre gal mann rundt på kartet utenfor skrenter. Ender med at jeg jager en Maus til døden( jeg drepte han ikke , men han rulla fint forbi meg mens jeg tracket og prøvde å penetrere han på siden. Til slutt kjører han utenfor en skrent og uten av syne og dør 2 sekunder senere.

 

 

OG jeg får ikke logget inn igjen grunnet "ugyldige tegn i brukernavnet". hva menes med det igrunn? Jeg kan ikke skrive annet enn mailen i feltet på "mail" ...

Lenke til kommentar

Ja, det var jo moro, om en litt kaotisk. Mange som bare farter rundt i det raskeste de fant i garasjen tydeligvis. Har testet tre runder, hvor jeg kjørte utfor en kant (det ender dårlig :)) og dyttet litt på tankser.

 

Morsomt nok hadde jeg en av mine beste runder nå, men det kan jo skyldes at svært få er opptatt av å egentlig spille.

Lenke til kommentar

Blir ganske så upopulær om du begynner å fyre løs på fienden nå ja, ;) Har sett folk prøve seg, og da går alle løs på han, allierte og fiender sammen. :D Første gang jeg har brukt T32 for å dytte løs en fiendtlig T59, litt koslig når alle er venner og kjører villmenn. :D

 

Skal bli moro å se hvordan dette blir når det går live, må jo lære seg kartene på nytt nå.

 

Mitt mest spektakulære dødsfall så langt må være på Westfield og brua der, satte full guffe utenfor, men greide å lande og overleve på en av pillarene. 10 sekunder senere kommer en KV3 ramlende, knuser meg og vi faller begge brennende ned og tar ut en tredje tanks som står nede på bakken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette ser gøy ut. Sett på noen videoer på youtube fra testserveren.

Blir moro og lufte batmobilen når 8.0 går live!

 

Må nesten lære seg spillet på nytt. Det er mange nye muligheter med å utnytte terrenget. Mange flere steder å posisjonere seg. Ser ut som det blir lettere å gjemme seg også.

Endret av James King
Lenke til kommentar
Er 8.0 tilgjengelig som public test server?
Kun physics delen....som fremstår som noe uferdig... se klipp fra youtube... http://www.youtube.com/watch?v=4gsVdcu6C4Q&feature=g-all-u PS: trodde du bare spilte Diablo om dagen :) EDIT: legg merke til bat chattene som klatrer til fjells etter ca 5 min

 

Gikk en god del timer med diablo etter launch og i måneden etter ja :p Rundet spillet etterhvert og gikk lei av å bli servert skr(lo)ot til frokost middag og kvelds så jeg la det fra meg for en stund. Skal teste litt når neste patchen kommer med i mellomtiden blir det litt tanks! Akkurat startet i jobb også så begrenset med tid om dagen. Da passer WoT ypperlig :)

Lenke til kommentar

Gikk en god del timer med diablo etter launch og i måneden etter ja :p Rundet spillet etterhvert og gikk lei av å bli servert skr(lo)ot til frokost middag og kvelds så jeg la det fra meg for en stund. Skal teste litt når neste patchen kommer med i mellomtiden blir det litt tanks! Akkurat startet i jobb også så begrenset med tid om dagen. Da passer WoT ypperlig :)

 

Bra! vi sees kanskje :) NAAB og min nye klan jobber tett sammen om dagen :) ...og lykke til i arbeidslivet....

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

D3 patches jo i dag, med 100 paragon levels og gode greier. :p

 

Og mange endringer til skills, men ikke til WW barb annet enn at WW blir kraftigere! :eek::dribble: Gidder allikevel ikke kaste alt jeg har i hendene for å spille D3 igjen, tar det heller når lysten melder seg :wee:

 

Gikk en god del timer med diablo etter launch og i måneden etter ja :p Rundet spillet etterhvert og gikk lei av å bli servert skr(lo)ot til frokost middag og kvelds så jeg la det fra meg for en stund. Skal teste litt når neste patchen kommer med i mellomtiden blir det litt tanks! Akkurat startet i jobb også så begrenset med tid om dagen. Da passer WoT ypperlig :)
Bra! vi sees kanskje :) NAAB og min nye klan jobber tett sammen om dagen :)

 

Du er i den andre norske klanen? Vet vi samarbeider med en annen i hvertfall, der vi bla har beskyttet dem i forsvaret av deres land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...