Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Du er i den andre norske klanen? Vet vi samarbeider med en annen i hvertfall, der vi bla har beskyttet dem i forsvaret av deres land.

 

Er i 1NIC mye gamle victrix folk + en del rask som meg selv

 

Kom dere inn på malta da :)

jeg bare skyter hull i det jeg får ordre om.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post gjerne flere 8.0 video'r !

 

Er litt skuffa over at bygninger, murer og andre obstacles, ikke har fått physcis. e.g. de er like lette og knekke som før.

 

Tenk hvis man kjørte inn i en bygning, og halve raste over deg, og du fikk damage :)

 

Physics in game is server-side, it’s aim is not to provide some nice visuals, but to make the calculation of vehicle movement correct. Thus, it doesn’t load the game client. “Nice” physics, something in Havoc-style is likely to be added later.

 

-SerB

Lenke til kommentar
post gjerne flere 8.0 video'r ! Er litt skuffa over at bygninger, murer og andre obstacles, ikke har fått physcis. e.g. de er like lette og knekke som før. Tenk hvis man kjørte inn i en bygning, og halve raste over deg, og du fikk damage :)
Physics in game is server-side, it’s aim is not to provide some nice visuals, but to make the calculation of vehicle movement correct. Thus, it doesn’t load the game client. “Nice” physics, something in Havoc-style is likely to be added later. -SerB

 

Vet ikke hva "havoc-style" betyr.

 

Så alt "physics" gjør, er og redefinere hvor du har lov og kjøre, samt skli/dette tanken hvis det trengs?

Lenke til kommentar

Havoc er en fysikkmotor = enviroment physics (ragdoll o.s.v.) Implementeringen av en slik er det som kreves for at bygninger skal rase sammen på en realistisk måte når du kjører inn i dem o.s.v.

 

Det er jo mulig å ha scripta ras, slik det er i dag, men da faller de sammen på samme måte hver gang.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Du er i den andre norske klanen? Vet vi samarbeider med en annen i hvertfall, der vi bla har beskyttet dem i forsvaret av deres land.

 

Er i 1NIC mye gamle victrix folk + en del rask som meg selv

 

En av herrene fra NAAB her.

 

Sitter for øyeblikket i landet til venstere for dere og TROLL i vårt lille norske hjørne av afrika :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Jernbaneskinner er drepen for T-50-2 nå. 71-&--#62;49-&--#62;50-&--#62;49-&--#62;50-&--#62;dead

 

Kan du utdype?

Når understellet (og resten av tanksen da..) kjører over jernbaneskinnene så mister du så sykt mye fart (20km).. og en t50-2 i 49km/t er et rimelig enkelt mål.

Det er problematisk på vestsiden av himmelsderp, skinnene i ensk, jernbanehavna etc..

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar
Havoc er en fysikkmotor = enviroment physics (ragdoll o.s.v.) Implementeringen av en slik er det som kreves for at bygninger skal rase sammen på en realistisk måte når du kjører inn i dem o.s.v. Det er jo mulig å ha scripta ras, slik det er i dag, men da faller de sammen på samme måte hver gang.

 

hater ragdoll physics.... kroppene har jo ikke vekt og spretter rundt omkring.

 

Savner mest at forskjellige ting er hardere og kjøre igjennom, for ikke og si umulig. Og at man skyte i filler større bygninger.

 

Trodde det var sånn i hele spillet når jeg startet, husker jo at loltractoren hadde problemer med og dytte ned trær, men når tanken blir tungt nok, knekker alt av treer, bygninger (utenom de statiske), gjerder etc. som om de var fyrstikker.

Lenke til kommentar

Ting kan vel få simulert vekt med ragdoll physics også, så at ting flyr i hytt og pine i enkelte spill er vel latskap eller ytelseskrav som spiller inn (antar det er tyngre å simulere vekt enn at alt av løsøre oppfører seg likt?)

 

Ja, hadde vært digg. Skjønt de fleste hadde vel bare brast inn i veggen på ett steinhus, latt det rase sammen over tanksen og brukt det som cover :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Ting kan vel få simulert vekt med ragdoll physics også, så at ting flyr i hytt og pine i enkelte spill er vel latskap eller ytelseskrav som spiller inn (antar det er tyngre å simulere vekt enn at alt av løsøre oppfører seg likt?) Ja, hadde vært digg. Skjønt de fleste hadde vel bare brast inn i veggen på ett steinhus, latt det rase sammen over tanksen og brukt det som cover :p

 

Ikke hvis man får fall damage av ting som faller på deg.

 

masse steiner og drit oppe på tanken = tregere tank :)

Lenke til kommentar

Med skikkelig physics så kunne man bare ta noen breisladder, så ville det rullet av da. Og bare tenk på hvor mye som ville bounce med alt driten på :p

 

uansett, drømmen hadde vært å kunne rase bygninger helt eller delvis, punche skytehull gjennom vegger og slikt for skikkelig ambush situasjoner.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Regner med du også vet hvordan du skyter, så det er vel ikke noe du trenger å trene på i beta versjonen. Skjønner godt at folk heller vil teste ut physics biten enn å spille akkurat slik som på live. Selv om du vet hvor du kan kjøre og ikke, så er det mange som ikke er like oppdatert og har mere nytte av å utforske physics biten istede for å skyte på andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig der... Dersom du absolutt vil spille for å vinne, hvorfor spille på test-serveren i det hele tatt? Kampene telles ikke, du får ikke XP eller credits, eller noenting. Eneste grunnen til å spille der, er for å teste de nye funksjonene.

 

Slik jeg har forstått det, er det ikke en gang de andre nyhetene som kommer med 8.0 i testserveren nå heller, det er bare physics. Ikke maps, ikke nye tanks, ingenting?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi fuck it, du kan alltid bli bedre på å skyte, mens kjøringa tar ikke lang tid å mestre.

Om de ikke ville vi skulle skyte hverandre, hadde de deaktivert muligheten. Så lenge den er der, tolker jeg det dithen at jeg kan kverke folk. Og jo, du får både XP og penger, selv om du ikke kan bruke de.

 

Alt inni meg skriker "skyt!" når jeg ser en fiende. Det lengste jeg har klart å holde meg fra å fyre av et skudd, er de 40 sekundene det tok å reloade.

Lenke til kommentar

Fordi fuck it, du kan alltid bli bedre på å skyte, mens kjøringa tar ikke lang tid å mestre.

Om de ikke ville vi skulle skyte hverandre, hadde de deaktivert muligheten. Så lenge den er der, tolker jeg det dithen at jeg kan kverke folk. Og jo, du får både XP og penger, selv om du ikke kan bruke de.

 

Alt inni meg skriker "skyt!" når jeg ser en fiende. Det lengste jeg har klart å holde meg fra å fyre av et skudd, er de 40 sekundene det tok å reloade.

Du er jaggu en pussige skrue smurf....klarer ikke å la være å skyte på test server for physics....LOL :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...